Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087250

Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu


Somolanji Tokić, Ida
Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove
On-line, 2020. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1087250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu
(From diagnosing to co-construction - the role of a pedagogue during the transition from kindergarten to primary school)

Autori
Somolanji Tokić, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove

Mjesto i datum
On-line, 22.10.2020. - 23.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
slika o djetetu, kontinuitet, procjena, dokumentiranje, akcijsko istraživanje
(image of a child, continuity, assessment, documentation, action research)

Sažetak
Kroz predavanje nastojalo se dekonstruirati pojam spremnosti djeteta za školu te ulogu pedagoga preusmjeriti s postupka dijagnosticiranja na proces sukonstrukcije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Predavanje održano u sklopu Državnog stručnog
skupa za stručne suradnike pedagoge u dječjim
vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike
Hrvatske



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ida Somolanji Tokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida
Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove
On-line, 2020. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
Somolanji Tokić, I. (2020) Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu. U: Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2020}, keywords = {slika o djetetu, kontinuitet, procjena, dokumentiranje, akcijsko istra\v{z}ivanje}, title = {Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dje\v{c}jeg vrti\'{c}a u osnovnu \v{s}kolu}, keyword = {slika o djetetu, kontinuitet, procjena, dokumentiranje, akcijsko istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {On-line} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2020}, keywords = {image of a child, continuity, assessment, documentation, action research}, title = {From diagnosing to co-construction - the role of a pedagogue during the transition from kindergarten to primary school}, keyword = {image of a child, continuity, assessment, documentation, action research}, publisherplace = {On-line} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font