Pregled bibliografske jedinice broj: 1087250
Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu
Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove
On-line, 2020. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1087250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga
pedagoga u procesu
prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu
školu
(From diagnosing to co-construction - the role
of a
pedagogue during the transition from
kindergarten to
primary school)
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove
Mjesto i datum
On-line, 22.10.2020. - 23.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
slika o djetetu, kontinuitet, procjena, dokumentiranje, akcijsko istraživanje
(image of a child, continuity, assessment, documentation, action research)
Sažetak
Kroz predavanje nastojalo se dekonstruirati pojam spremnosti djeteta za školu te ulogu pedagoga preusmjeriti s postupka dijagnosticiranja na proces sukonstrukcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Predavanje održano u sklopu Državnog stručnog
skupa za stručne suradnike pedagoge u dječjim
vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike
Hrvatske
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)