Pregled bibliografske jedinice broj: 1087137
PRIMJENA NAPREDNIH NASTAVNIH MODELA U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
PRIMJENA NAPREDNIH NASTAVNIH MODELA U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2020., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 1087137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA NAPREDNIH NASTAVNIH MODELA U NASTAVI
TEHNIČKE KULTURE
(APPLICATION OF ADVANCED TEACHING MODELS IN
TECHNICAL CULTURE TEACHING)
Autori
Rozga, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
90
Mentor
Marangunić, Nikola ; Alajbeg, Anna
Ključne riječi
napredni nastavni modeli, projektna nastava, problemska nastava, obrnuta učionica, interaktivna nastava, timska nastava
(advanced teaching models, project-based learning, problem-based learning, flipped classroom, interactive teaching, team teaching)
Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti i objasniti primjenu naprednih nastavnih modela kod nastavnika Tehničke kulture u osnovnim školama, te njihovu zastupljenost u nastavnim sadržajima. Sastavljen je online upitnik čije je ispunjavanje bilo anonimno i kojeg su ispunjavali nastavnici Tehničke kulture. Upitnik se sastojao od 23 čestice iz četiri kategorije: opći podaci o nastavniku, formalno obrazovanje, uvjeti na radnom mjestu i napredni modeli nastave. U istraživanju je sudjelovalo 38 ispitanika. Dobivenim rezultatima utvrđeno je da je većina nastavnika upoznata s naprednim modelima nastave, ali što se tiče korištenja istih pokazalo se da ih nastavnici ne koriste često zbog toga što to zahtijeva više vremena za pripremu i organizaciju. Nastavnici smatraju da se svi napredni modeli mogu primijeniti u nastavnim sadržajima Tehničke kulture, ali u nastavnim sadržajima u udžbenicima se ne potiču napredni modeli niti kritičko mišljenje, nego činjenično znanje.
Izvorni jezik
Hrvatski