Pregled bibliografske jedinice broj: 1087136
MODELI SUVREMENOG POUČAVANJA U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
MODELI SUVREMENOG POUČAVANJA U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE, 2020., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 1087136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MODELI SUVREMENOG POUČAVANJA U NASTAVI TEHNIČKE
KULTURE
(MODELS OF MODERN TEACHING IN THE TEACHING OF
TECHNICAL CULTURE)
Autori
Kozina, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
15.10
Godina
2020
Stranica
68
Mentor
Marangunić, Nikola ; Alajbeg, Anna
Ključne riječi
suvremena nastava, timska nastava, obrnuta nastava, integrativna, konstruktivistička i projektna nastava
(contemporary teaching, team teaching, flipped classroom, integrative, constructivist and project teaching)
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je ispitati i objasniti koliko su suvremeni oblici poučavanja korišteni pri poučavanju nastave Tehničke kulture u osnovnim školama. Za potrebe istraživanja sastavljen je on-line upitnik koji sadržava devet pitanja zatvorenog tipa koja su podijeljena na dva dijela. Prvi dio upitnika odnosi se na socioekonomska pitanja (dob, spol, godine) i pitanja o radnom mjestu nastavnika (u kojoj školi rade, godine radnog staža, koliko su zadovoljni poslom), dok se drugi dio upitnika odnosio na pitanja o svakom suvremenom modelu zasebno (učinkovitost određenog modela u nastavi Tehničke kulture, na koji način primjenjuju taj model). On-line upitniku pristupilo je 36 ispitanika. Istraživanje je bilo anonimno. Dobivenim rezultatima se pokazalo da su nastavnici koji su koristili suvremene modele tijekom svoga rada zadovoljni i da učenici kroz takve modele bolje usvajaju nastavni sadržaj. Veći broj nastavnika koristi suvremene modele tijekom poučavanja Tehničke kulture od kojih su najzastupljeniji timska i projektna nastava.
Izvorni jezik
Hrvatski