Pregled bibliografske jedinice broj: 1087058
„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa studentima kao nadopuna nastave u učionici
„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa studentima kao nadopuna nastave u učionici // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 12-13 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1087058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava
sa studentima kao nadopuna nastave u učionici
(“A little bit different” teaching: outdoor
teaching as a supplement to classroom teaching)
Autori
Begić, Amir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
/ Škojo, Tihana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 12-13
ISBN
978-953-8181-30-6
Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
izvanučionička nastava, kolegij Pedagogija, studenti, visokoškolske ustanove
(outdoor teaching, Pedagogy course, students, higher education)
Sažetak
Suvremena nastava koja je usmjerena na studenta teži raznovrsnijim i učinkovitijim pristupima, metodama, nastavnim strategijama i oblicima nastave. Jedan od oblika nastave, koji je ujedno i poželjna nadopuna učioničke nastave, jest izvanučionička nastava. Svrha je međusobnog nadopunjavanja učioničke i izvanučioničke nastave kvalitetan odgojno- obrazovni proces. Osim toga izvanučionička nastava doprinosi razvijanju znanja i vještina na način koji obogaćuje svakodnevno iskustvo učenja u učionici. Rezultati nekih istraživanja ukazuju na to da je posjećivanje različitih mjesta pozitivno iskustvo za studente, ali i nastavnike i da takva iskustva potiču razvoj emocionalnih veza s onim sadržajima i aktivnostima koji se odvijaju u učionici. U ovom će radu, osim promišljanja o ulozi izvanučioničke nastave u nastavnom procesu na visokoškolskim ustanovama, biti prikazana izvanučionička nastava koja se izvodi u okviru kolegija Pedagogija na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku. Riječ je o posjetima sljedećim ustanovama u Osijeku: Centru za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“, Osječkom centru za inkluziju i Udruzi za terapiju i aktivnosti pomoću konja MOGU Osijek. Ujedno će biti govora i o iskustvima studenata i njihovu mišljenju o izvanučioničkoj nastavi koju su imali priliku polaziti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Amir Begić
(autor)