Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1086963

Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba


Mesarić, Sanja; Gregurec, Iva
Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba // Book of Papers - 5th International Scientific and Professional Conference / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak Sizana, Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2020. str. 143-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1086963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba
(Influence of influencers on purchasing decision making process - perception of Croatian influencers)

Autori
Mesarić, Sanja ; Gregurec, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of Papers - 5th International Scientific and Professional Conference / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak Sizana, Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2020, 143-155

Skup
5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 23.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalni marketing ; društvene mreže ; utjecajni marketing ; utjecajna osoba

Sažetak
Rast društvenih mreža sa sobom je otvorio mogućnosti brojnim pojedincima koji su uvidjeli njihov potencijal. Tako fenomen utjecajnog marketinga, iako relativno nov pojam u svijetu marketinga, zadnjih nekoliko godina dobiva na značenju te se sve češće uključuje u media planove poduzeća. Pojedince koji su svojim trudom i plasiranjem sadržaja na društvene mreže dobile i niz sljedbenika nad kojim imaju mogućnost „utjecanja“ primijetila su i brojna poduzeća koja su odlučila upravo pomoću njih postići svoje marketinške ciljeve. Koliko ti pojedinci, nazivani i utjecajne osobe (engl. influenceri), zbilja mogu utjecati na kupce pitanje je koje je postavljeno prilikom pisanja ovog rada. Rad pruža teorijsku osnovu o pojmu utjecajnog marketinga kao i prikaz kvalitativnog istraživanja provedenog na utjecajnim osobama u Republici Hrvatskoj, sve kako bi se došlo do odgovora u kojoj mjeri oni utječu na kupovne odluke njihovih pratitelja te u kojoj fazi procesa donošenja odluke o kupnji je taj utjecaj najveći.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Iva Gregurec (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Mesarić, Sanja; Gregurec, Iva
Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba // Book of Papers - 5th International Scientific and Professional Conference / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak Sizana, Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2020. str. 143-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mesarić, S. & Gregurec, I. (2020) Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba. U: Gregurec, I., Kovšca, V. & Keglević Kozjak Sizana, Cvetko, Ladislav (ur.)Book of Papers - 5th International Scientific and Professional Conference.
@article{article, author = {Mesari\'{c}, Sanja and Gregurec, Iva}, year = {2020}, pages = {143-155}, keywords = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, utjecajni marketing, utjecajna osoba}, title = {Utjecaj utjecajnih osoba na dono\v{s}enje odluke o kupnji – vi\djenje hrvatskih utjecajnih osoba}, keyword = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, utjecajni marketing, utjecajna osoba}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mesari\'{c}, Sanja and Gregurec, Iva}, year = {2020}, pages = {143-155}, keywords = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, utjecajni marketing, utjecajna osoba}, title = {Influence of influencers on purchasing decision making process - perception of Croatian influencers}, keyword = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, utjecajni marketing, utjecajna osoba}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font