Pregled bibliografske jedinice broj: 1086684
Metodološke posebnosti u istraživanjima budućih odgojitelja
Metodološke posebnosti u istraživanjima budućih odgojitelja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1086684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodološke posebnosti u istraživanjima budućih
odgojitelja
(Methodological particularities in the research of
future educators)
Autori
Begović, Doris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
20.10
Godina
2020
Stranica
50
Mentor
Dubovicki, Snježana
Ključne riječi
metode prikupljanja podataka, metodološka obilježja, vrste istraživanja, završni radovi, znanstvene paradigme
(data collection methods, methodological features, types of research, final papers, scientifics paradigms)
Sažetak
U istraživanju su analizirani završni radovi sveučilišnog preddiplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Osijeku, Slavonskom Brodu, Zagrebu i Čakovcu studenata koji su predali završne radove tijekom 2018/19. godine. Metodom rada na dokumentaciji te analiziranjem su se istraživali, uočavali i navodile razlike s obzirom na učestalost pojedinih istraživačkih alata koji su korišteni u istraživanjima, zastupljenost znanstvenih paradigmi te drugih metodoloških obilježja. Cilj istraživanja je bilo ispitati metodološke posebnosti, zastupljenost pojedinih vrsta istraživanja te uz pomoć kojih metoda prikupljanja podataka studenti najviše istražuju. Svi studenti, čiji su završni radovi ušli u analizu, provode istraživanje u svojim završnim radovima. Metodom rada na dokumentaciji prikupljeni su podaci o završnim radovima koji su predani tijekom 2018/19. godine te su pokazali kako je najzastupljenija metoda prikupljanja podataka anketa što u postotku iznosi 50%, dok se kvalitativnim metodama prikupljanja podataka koristi 35% studenata (intervju, rad na dokumentaciji, sustavno promatranje). Prisutnost kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda nudi mogućnost holističkoga pristupa u istraživački problem, empatičko razumijevanje te analizu uz pomoć koje možemo saznati razloge nekih rezultata istraživanja. Brzina provedbe istraživanja, ststistička obrada podataka te manja uključenost istraživača u istraživanje su samo neki od čimbenika zbog kojih se studenti prije odlučuju za kvantitativna istraživanja, dok se mali broj studenata odlučuje za provođenje kvalitativnih istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(mentor)