Pregled bibliografske jedinice broj: 1086334
Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke
Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke // Od teorije do prakse u jeziku struke / Cigan, Vesna ; Krakić, Ana-Marija ; Omrčen, Darija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2019. str. 228-242 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1086334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj predmeta Strani jezik struke na
visokoškolskim ustanovama i opterećenost
nastavnika stranoga jezika struke
(LSP Courses at Higher Education Institutions and
LSP Teachers' Work Overload)
Autori
Radek, Izidora ; Sobočan, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Od teorije do prakse u jeziku struke
/ Cigan, Vesna ; Krakić, Ana-Marija ; Omrčen, Darija - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2019, 228-242
Skup
IV. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = IV. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.02.2019. - 23.02.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Anketni upitnik ; Opterećenost ; Osjećaj zadovoljstva ; Status predmeta ; Strani jezik struke
(contentment ; course status ; LSP ; questionnaire ; work overload)
Sažetak
Potrebe tržišta rada za znanjem stranoga jezika iz godine u godinu postaju sve veće, teži se izvrsnosti u poznavanju općega jezika, ali i stranoga jezika struke, pogotovo kod visokoobrazovanih zaposlenika. Studenti stječu znanja iz stranoga jezika struke na visokoškolskoj ustanovi, a ovaj rad analizira status predmeta unutar ustanove i opterećenost nastavnika kako bi usporedili opravdanost očekivanja poslodavca i realni uvjeti u kojima se predmet izvodi. Mjerni instrument analize statusa predmeta i opterećenosti nastavnika bio je anketni upitnik, a ispitani su stavovi 70 članova Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama. Cilj je istraživanja potvrda hipoteze da nerazumijevanje i marginalizacija stranoga jezika struke mogu izazvati subjektivni osjećaj nezadovoljstva nastavnika, ali i otežane uvjete napredovanja. Velike grupe studenata, nedovoljna satnica i raznovrsni stupnjevi znanja unutar pojedine grupe objektivni su čimbenici koji otežavaju ostvarivost ishoda učenja, a dodatna zaduženja, koja često nisu povezana s opisom radnoga mjesta nastavnika jezika struke imaju veliki utjecaj na subjektivni osjećaj zadovoljstva radnim mjestom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti,
Međimursko veleučilište u Čakovcu