Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1086334

Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke


Radek, Izidora; Sobočan, Martina
Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke // Od teorije do prakse u jeziku struke / Cigan, Vesna ; Krakić, Ana-Marija ; Omrčen, Darija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2019. str. 228-242 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1086334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke
(LSP Courses at Higher Education Institutions and LSP Teachers' Work Overload)

Autori
Radek, Izidora ; Sobočan, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Od teorije do prakse u jeziku struke / Cigan, Vesna ; Krakić, Ana-Marija ; Omrčen, Darija - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2019, 228-242

Skup
IV. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = IV. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.02.2019. - 23.02.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Anketni upitnik ; Opterećenost ; Osjećaj zadovoljstva ; Status predmeta ; Strani jezik struke
(contentment ; course status ; LSP ; questionnaire ; work overload)

Sažetak
Potrebe tržišta rada za znanjem stranoga jezika iz godine u godinu postaju sve veće, teži se izvrsnosti u poznavanju općega jezika, ali i stranoga jezika struke, pogotovo kod visokoobrazovanih zaposlenika. Studenti stječu znanja iz stranoga jezika struke na visokoškolskoj ustanovi, a ovaj rad analizira status predmeta unutar ustanove i opterećenost nastavnika kako bi usporedili opravdanost očekivanja poslodavca i realni uvjeti u kojima se predmet izvodi. Mjerni instrument analize statusa predmeta i opterećenosti nastavnika bio je anketni upitnik, a ispitani su stavovi 70 članova Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama. Cilj je istraživanja potvrda hipoteze da nerazumijevanje i marginalizacija stranoga jezika struke mogu izazvati subjektivni osjećaj nezadovoljstva nastavnika, ali i otežane uvjete napredovanja. Velike grupe studenata, nedovoljna satnica i raznovrsni stupnjevi znanja unutar pojedine grupe objektivni su čimbenici koji otežavaju ostvarivost ishoda učenja, a dodatna zaduženja, koja često nisu povezana s opisom radnoga mjesta nastavnika jezika struke imaju veliki utjecaj na subjektivni osjećaj zadovoljstva radnim mjestom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti,
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Martina Sobočan (autor)

Avatar Url Izidora Radek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

katalmedia.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Radek, Izidora; Sobočan, Martina
Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke // Od teorije do prakse u jeziku struke / Cigan, Vesna ; Krakić, Ana-Marija ; Omrčen, Darija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2019. str. 228-242 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Radek, I. & Sobočan, M. (2019) Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke. U: Cigan, V., Krakić, A. & Omrčen, D. (ur.)Od teorije do prakse u jeziku struke.
@article{article, author = {Radek, Izidora and Sobo\v{c}an, Martina}, year = {2019}, pages = {228-242}, keywords = {Anketni upitnik, Optere\'{c}enost, Osje\'{c}aj zadovoljstva, Status predmeta, Strani jezik struke}, title = {Polo\v{z}aj predmeta Strani jezik struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama i optere\'{c}enost nastavnika stranoga jezika struke}, keyword = {Anketni upitnik, Optere\'{c}enost, Osje\'{c}aj zadovoljstva, Status predmeta, Strani jezik struke}, publisher = {Udruga nastavnika jezika struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radek, Izidora and Sobo\v{c}an, Martina}, year = {2019}, pages = {228-242}, keywords = {contentment, course status, LSP, questionnaire, work overload}, title = {LSP Courses at Higher Education Institutions and LSP Teachers' Work Overload}, keyword = {contentment, course status, LSP, questionnaire, work overload}, publisher = {Udruga nastavnika jezika struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font