Pregled bibliografske jedinice broj: 1086312
Drama u nastavi engleskog jezika
Drama u nastavi engleskog jezika // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2020), 5; 25-40 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1086312 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Drama u nastavi engleskog jezika
(Drama in English language teaching)
Autori
Matekalo, Ivana ; Kovač, Mirjana Matea ; Sarić, Ana
Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 3
(2020), 5;
25-40
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
drama u obrazovanju ; dramske tehnike ; engleski jezik ; stavovi i samoprocjena budućih učitelja engleskog jezika
(drama in education, drama techniques, English language, attitudes and self-assesment of future English teachers)
Sažetak
Drama je prepoznata kao važno i učinkovito sredstvo u procesu učenja i poučavanja stranog jezika. Dramske tehnike omogućavaju nastavnicima da učenike kognitivno i emocionalno uključe u proces učenja jezika te na taj način potaknu razvoj različitih vještina. Cilj ovog rada je bio ispitati stavove budućih učitelja engleskog jezika o korištenju dramskih tehnika u nastavi, uključujući i samoprocjenu vlastitih znanja i sposobnosti u ovom području. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 40 ispitanika, studenata učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Splitu i Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Analizom anketnog upitnika vidljivo je da studenti nisu adekvatno pripremljeni za korištenje dramskih tehnika u svom budućem radu. Usprkos poznavanju svih dobrobiti implementacije dramskih postupaka u nastavni proces, može se zaključiti da isti nisu dovoljno zastupljeni u kontekstu formalnog poučavanja engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski