Pregled bibliografske jedinice broj: 1086241
Kulturni sadržaji u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika
Kulturni sadržaji u osnovnoškolskim udžbenicima njemačkog jezika // Lingua Montenegrina, 1 (2018), 21; 315-331 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1086241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturni sadržaji u osnovnoškolskim udžbenicima
njemačkog jezika
(Cultural content in German language textbooks for
primary education)
Autori
Sarić, Ana ; Ugrina, Silvija
Izvornik
Lingua Montenegrina (1800-7007) 1
(2018), 21;
315-331
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
elementi kulture ; makrostrukturni i mikrostrukturni sadržaji ; polazna i ciljna kultura
(cultural elements ; macrostructural and microstructural contents, native and target culture)
Sažetak
Prema dinamičkom poimanju odnosa jezika i kulture, jedan od temeljnih ciljeva nastave stranih jezika jest razvijanje međukulturne kompetencije. Pri tome jednako važnu ulogu ima poučavanje sadržaja ciljne i polazne kulture, kao i njihova usporedba. U radu je prikazana analiza pojedinih elemenata ciljne i polazne kulture unutar udžbenika njemačkog jezika za više razrede osnovne škole. Cilj je utvrditi koje su kategorije makrostrukturnih i mikrostrukturnih sadržaja obiju kultura u njima zastupljene te postoji li osnova za njihovu usporedbu. Za potrebe ovog istraživanja odabrana je metoda analize sadržaja. Rezultati istraživanja ukazuju na nesrazmjer zastupljenosti sadržaja ciljne i polazne kulture te nemogućnost uspoređivanja istih na razini svih kategorija.
Izvorni jezik
Hrvatski