Pregled bibliografske jedinice broj: 1086217
Zadovoljstvo pacijenata odnosima i organizacijom rada na Zavodu za humanu reprodukciju Klinike za ginekologiju i porodništvo Kliničkog bolničkog centra Rijeka
Zadovoljstvo pacijenata odnosima i organizacijom rada na Zavodu za humanu reprodukciju Klinike za ginekologiju i porodništvo Kliničkog bolničkog centra Rijeka, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet zdravstvenih studija, Rijeka
CROSBI ID: 1086217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo pacijenata odnosima i organizacijom rada na Zavodu za humanu reprodukciju Klinike za ginekologiju i porodništvo Kliničkog bolničkog centra Rijeka
(Patient satisfaction with relations and organisation of treatment on Department for human reproduction - University Hospital Center Rijeka)
Autori
Festić, Samira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet zdravstvenih studija
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
61
Mentor
Neda Smiljan Severinski
Ključne riječi
odnos, organizacija rada, pacijent, zadovoljstvo
(organisation, patient, relationship, satisfaction)
Sažetak
Cilj: Cilj istraživanja je ispitati zadovoljstvo pacijentica odnosima i organizacijom rada na Zavodu za humanu reprodukciju Klinike za ginekologiju i porodništvo Kliničkog bolničkog centra Rijeka. Metode: Podatci su prikupljeni anonimno izvornim anketnim upitnikom uz pisanu zamolbu za suglasnost na pristup podatcima i rezultatima istraživanja. Rezultati: Pacijentice su u kasnim tridesetim godinama života, visokog i višeg obrazovanja, zaposlene i žive u bračnoj zajednici. Navedenu ustanovu izabrale su kao prvu ustanovu za liječenje. Savjetovanje o liječenju bilo je usmeno, trajalo je do dvadeset minuta, ponavljalo se i bilo je razumljivo. Većina pacijentica želi biti upoznata sa cijelim procesom liječenja i aktivno sudjelovati u donošenju odluka o liječenju. Izrazito je zadovoljstvo ispitanica navedenim aspektima liječenja. Ocjena za stručnost osoblja je najveća, dok je ocjena dostupnosti informacija i pisanih uputa najmanja. Pacijentice iskazuju najveće nezadovoljstvo prostornim uređenjem. Zbog pozitivnog iskustva sa zdravstvenom ustanovom ispitanice će vjerojatno preporučiti liječenje odnosno su to već učinile. Negativni komentari pacijentica odnose se na duljinu čekanja, dok se pozitivni odnose na zadovoljstvo zdravstvenim djelatnicima. Nadalje, ne postoji razlika u zadovoljstvu ispitanica prema životnoj dobi. Zaključak: Pacijentice Zavoda za humanu reprodukciju Klinike za ginekologiju i porodništvo Kliničkog bolničkog centra Rijeka pokazale su visoku razinu zadovoljstva, osim u dostupnosti informacija, pisanim uputama i prostornom uređenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita