Pregled bibliografske jedinice broj: 1085903
„Stvar je u tome koliko će se netko potruditi”: nastavnici geografje o europskoj dimenziji u obrazovanju
„Stvar je u tome koliko će se netko potruditi”: nastavnici geografje o europskoj dimenziji u obrazovanju // Suvremeni trendovi i izazovi nastavničke profesije - Zbornik Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci / Ćulum Ilić, Bojana ; Buchberger, Iva (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 117-141
CROSBI ID: 1085903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
„Stvar je u tome koliko će se netko potruditi”:
nastavnici geografje o europskoj dimenziji u
obrazovanju
(„It’s about how much effort you put into it”:
geography teachers on the European dimension in
education)
Autori
Miočić, Ivana ; Vignjević Korotaj, Bojana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Suvremeni trendovi i izazovi nastavničke profesije - Zbornik Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Urednik/ci
Ćulum Ilić, Bojana ; Buchberger, Iva
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2020
Raspon stranica
117-141
ISBN
978-953-7975-98-2
Ključne riječi
europska dimenzija u obrazovanju ; Europska unija ; nastavnici geografje
(European dimension in education ; European Union ; geography teachers)
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja ispitati i analizirati kako nastavnici geografje percipiraju promjene u sustavu obrazovanja nakon ulaska Hrvatske u EU te kako percipiraju europsku i nacionalnu obrazovnu politiku i koncept europske dimenzije u obrazovanju. Uz navedeno, cilj je također ispitati može li se i na koji način koncept europske dimenzije u obrazovanju implementirati u rad nastavnog predmeta geografje. Za potrebe ovog istraživanja odabran je kvalitativni istraživački pristup te je provedeno 25 polustrukturiranih intervjua na prigodnom uzorku nastavnika geografje koji su zaposleni u hrvatskim osnovnim i srednjim školama. Proces analize podataka započeo je inicijalnim kodiranjem transkripata intervjua, a rezultirao izradom tematske mreže. Rezultati istraživanja upućuju na to da nastavnici geografje uglavnom primjećuju promjene, prepoznaju što podrazumijeva koncept europske dimenzije u obrazovanju, međutim uočavaju različite izazove pri implementaciji koncepta u nastavu. Sukadno tome, hoće li se europska dimenzija implementirati u nastavu geografje često ovisi o svakom pojedinom nastavniku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka