Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1085526

Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije


Barišić, Petra
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije // Zbornik radova međunarodne znanstveno-stručne konferencije Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država / Perić Kaselj, Marina (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2020. str. 58-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1085526 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije
(National identity as a foundation for branding Croatia)

Autori
Barišić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik radova međunarodne znanstveno-stručne konferencije Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država / Perić Kaselj, Marina - Zagreb : Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2020, 58-69

ISBN
978-953-6028-42-9

Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2018. - 08.12.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, turistička destinacija, vrijednost marke
(Croatia, identity, brand, national identity, brand vaule, tourist destination)

Sažetak
Identitet Hrvatske predstavlja odraz njenih nacionalnih, regionalnih i kulturnih atributa simboličkoga značenja. Identitet je ono što razlikuje jednu turističku destinaciju od druge te predstavlja osnovu za razlikovanje Hrvatske od drugih zemalja u okruženju. To je ono što Hrvatsku čini jedinstvenom i po čemu se ona pamti. Hrvatska kao nova država početkom 90-ih godina nastojala je stvoriti svoj nacionalni identitet. Novim identitetom Hrvatska je „izumila” samu sebe. Identitet Hrvatske osnova je za njeno brendiranje te je sredstvo kojim se imidž Hrvatske projicira njenoj javnosti i kojim se prenosi njena slika i vrijednost. Zemlje su marke, stoga i Hrvatska predstavlja marku što čini njenu srž i bit. Marka Hrvatske sačinjena je od njezina identiteta, imidža, imena, zastave, komunikacija, ljudi, proizvoda i usluga njenih poslovnih subjekata, turizma, prirodnih ljepota, tj. svega što ju čini Hrvatskom. Stoga je cilj ovoga rada analizom slučaja Hrvatske pokazati koji su se elementi nacionalnoga identiteta isticali od nastanka države Hrvatske do danas, koja je vrijednost toga identiteta te u kojoj mjeri identitet Hrvatske utječe na osnaživanje marke Hrvatske kao turističke destinacije. Glavni nalazi rada pokazuju da Hrvatska nema prepoznatljiv identitet u svijetu, kao i to da sami Hrvati sa sigurnošću ne znaju koji su to elementi nacionalnoga identiteta. Iako vrijednost marke Hrvatske tijekom godina jača, ona i dalje značajno zaostaje za najsnažnijim markama u kategoriji zemalja kao što su Velika Britanija ili Njemačka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Barišić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

migracije-konferencija.com www.imin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Barišić, Petra
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije // Zbornik radova međunarodne znanstveno-stručne konferencije Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država / Perić Kaselj, Marina (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2020. str. 58-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Barišić, P. (2020) Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije. U: Perić Kaselj, M. (ur.)Zbornik radova međunarodne znanstveno-stručne konferencije Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država.
@article{article, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Petra}, editor = {Peri\'{c} Kaselj, M.}, year = {2020}, pages = {58-69}, keywords = {Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, turisti\v{c}ka destinacija, vrijednost marke}, isbn = {978-953-6028-42-9}, title = {Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, turisti\v{c}ka destinacija, vrijednost marke}, publisher = {Institut za migracije i narodnosti (IMIN)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Petra}, editor = {Peri\'{c} Kaselj, M.}, year = {2020}, pages = {58-69}, keywords = {Croatia, identity, brand, national identity, brand vaule, tourist destination}, isbn = {978-953-6028-42-9}, title = {National identity as a foundation for branding Croatia}, keyword = {Croatia, identity, brand, national identity, brand vaule, tourist destination}, publisher = {Institut za migracije i narodnosti (IMIN)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font