Pregled bibliografske jedinice broj: 1085526
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije // Zbornik radova međunarodne znanstveno-stručne konferencije Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država / Perić Kaselj, Marina (ur.).
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2020. str. 58-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1085526 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje
Hrvatske kao turističke destinacije
(National identity as a foundation for branding
Croatia)
Autori
Barišić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova međunarodne znanstveno-stručne konferencije Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država
/ Perić Kaselj, Marina - Zagreb : Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2020, 58-69
ISBN
978-953-6028-42-9
Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2018. - 08.12.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, turistička destinacija, vrijednost marke
(Croatia, identity, brand, national identity, brand vaule, tourist destination)
Sažetak
Identitet Hrvatske predstavlja odraz njenih nacionalnih, regionalnih i kulturnih atributa simboličkoga značenja. Identitet je ono što razlikuje jednu turističku destinaciju od druge te predstavlja osnovu za razlikovanje Hrvatske od drugih zemalja u okruženju. To je ono što Hrvatsku čini jedinstvenom i po čemu se ona pamti. Hrvatska kao nova država početkom 90-ih godina nastojala je stvoriti svoj nacionalni identitet. Novim identitetom Hrvatska je „izumila” samu sebe. Identitet Hrvatske osnova je za njeno brendiranje te je sredstvo kojim se imidž Hrvatske projicira njenoj javnosti i kojim se prenosi njena slika i vrijednost. Zemlje su marke, stoga i Hrvatska predstavlja marku što čini njenu srž i bit. Marka Hrvatske sačinjena je od njezina identiteta, imidža, imena, zastave, komunikacija, ljudi, proizvoda i usluga njenih poslovnih subjekata, turizma, prirodnih ljepota, tj. svega što ju čini Hrvatskom. Stoga je cilj ovoga rada analizom slučaja Hrvatske pokazati koji su se elementi nacionalnoga identiteta isticali od nastanka države Hrvatske do danas, koja je vrijednost toga identiteta te u kojoj mjeri identitet Hrvatske utječe na osnaživanje marke Hrvatske kao turističke destinacije. Glavni nalazi rada pokazuju da Hrvatska nema prepoznatljiv identitet u svijetu, kao i to da sami Hrvati sa sigurnošću ne znaju koji su to elementi nacionalnoga identiteta. Iako vrijednost marke Hrvatske tijekom godina jača, ona i dalje značajno zaostaje za najsnažnijim markama u kategoriji zemalja kao što su Velika Britanija ili Njemačka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti