Pregled bibliografske jedinice broj: 1085469
Utjecaj društvenih mreža na povećanje prihoda malih obiteljskih gospodarstava
Utjecaj društvenih mreža na povećanje prihoda malih obiteljskih gospodarstava // Zbornik radova I. međunarodne znanstveno-stručne konferencije Društveni i gospodarski razvoj ruralnih krajeva u zemljama jugoistočne Europe - izazovi i razvojne mogućnosti / Boban, Marija (ur.).
Knin: Veleučilište Marko Marulić u Kninu, 2018. str. 191-198 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1085469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društvenih mreža na povećanje prihoda
malih
obiteljskih gospodarstava
(The effects of social networks to increase
revenues
of small family business)
Autori
Vinšalek Stipić, Valentina ; Jurić, Sanja ; Stipić, Miro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova I. međunarodne znanstveno-stručne konferencije Društveni i gospodarski razvoj ruralnih krajeva u zemljama jugoistočne Europe - izazovi i razvojne mogućnosti
/ Boban, Marija - Knin : Veleučilište Marko Marulić u Kninu, 2018, 191-198
ISBN
978-953-7504-20-5
Skup
Društveni i gospodarski razvoj ruralnih krajeva u zemljama jugoistočne Europe – izazovi i razvojne mogućnosti
Mjesto i datum
Knin, Hrvatska, 21.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Mala obiteljska gospodarstva, digitalna tehnologija, društvene mreže, povećanje prihoda
(Small family business, digital technology, social networks, increase revenue)
Sažetak
Svako obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo ima namjeru privući kupce kvalitetnim proizvodima i uslugama, te pored toga kod kupaca stvoriti dojam gospodarstva koji s jedne strane drži do tradicije, a s druge strane omogućuje pristup dostupnosti svojstven 21. stoljeću. Kako je suvremeni kupac nestrpljiv i želi sve dobiti jednim klikom miša i obiteljska se poljoprivredna gospodarstva prilagođavaju novim potrebama klijenata, te sve više primjenom digitalne tehnologije ulaze u svijet koji je nekad bio rezerviran samo za „velike igrače“. Sukladno tome, na temelju tih informacija mijenja se stil poslovanja obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u smislu trošenja vremena i novca u stvaranju brze i učinkovite povezanosti s klijentima. U današnje vrijeme, jednu od takvih veza pružaju društvene mreže. Ta veza omogućuje povećanje prihoda gotovo svakog poslovnog subjekta. No, pitanje je koliko društvene mreže utječu na mogućnost povećanja prihoda obiteljskih gospodarstava? Upravo je to pitanje temelj ovog rada. U radu stavljamo naglasak na poveznicu rasta prihoda obiteljskog gospodarstva primjenom oglašavanja na društvenim mreža. Danas su društvene mreže, nedvojbeno, nezaobilazne u procesu poboljšanja tržišnih pozicija velikih kompanija, no koliko su one uistinu u primjeni ostvarivanja istih ciljeva s aspekta malog obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin