Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1085433

Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i Super Mario u edukativne inačice za učenje matematike i hrvatskog jezika


Franković, Ivona; Ivašić-Kos, Marina
Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i Super Mario u edukativne inačice za učenje matematike i hrvatskog jezika // Proceedings of the 43rd international convention MIPRO / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1064-1069 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1085433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i Super Mario u edukativne inačice za učenje matematike i hrvatskog jezika
(Modification of arcade games Space Invaders and Super Mario into educational versions for learning mathematics and Croatian language)

Autori
Franković, Ivona ; Ivašić-Kos, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 43rd international convention MIPRO / Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020, 1064-1069

Skup
43nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2020)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.09.2020. - 02.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
edukativne igre ; učenje uz pomoć igara ; edukativne inačice poznatih igara
(educational games ; game-based learning ; educational versions of existing games)

Sažetak
Novi trendovi obrazovanja nastoje iskoristiti naviku učenika da se redovito igraju na različitim platformama i primijeniti motivacijske elemente digitalnih igara u obrazovanju kako bi se povećala motivacija, zainteresiranost i usredotočenost učenika kod učenja i utvrđivanja nastavnih sadržaja. Računalne igre koje se koriste u obrazovnom kontekstu nazivaju se edukativne igre i dizajnirane su u skladu s ishodima učenja kako bi pomogle učenicima da nauče određeno gradivo, da prošire znanje o određenim konceptima ili da im olakšaju usvajanje. Visok stupanj angažiranosti učenika koji se javlja tijekom igranja igara smatra se poželjnim za stvaranje plodnog okruženja za učenje, međutim pokazalo se da edukativne igre učenicima nisu jednako zanimljive niti zabavne kao i komercijalne igre, ne osiguravanju jednaku emociju, adrenalin, uključenost, interakciju i motivaciju za igranjem. Kako bi se prevladala razlika između edukativnih i komercijalnih igara, predlaže se prilagodba poznatih igara, s kojima su se učenici navikli igrati, u njihove edukativne inačice. U ovom radu će se predstaviti prototipovi edukativnih verzija poznatih igara Super Mario i Space Invaders, koji su namijenjeni učenicima mlađih razreda osnovne škole za vježbanje jednostavnih zadataka iz matematike ili hrvatskog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka

Profili:

Avatar Url Marina Ivašić Kos (autor)

Avatar Url Ivona Franković (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Franković, Ivona; Ivašić-Kos, Marina
Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i Super Mario u edukativne inačice za učenje matematike i hrvatskog jezika // Proceedings of the 43rd international convention MIPRO / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1064-1069 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Franković, I. & Ivašić-Kos, M. (2020) Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i Super Mario u edukativne inačice za učenje matematike i hrvatskog jezika. U: Skala, K. (ur.)Proceedings of the 43rd international convention MIPRO.
@article{article, author = {Frankovi\'{c}, Ivona and Iva\v{s}i\'{c}-Kos, Marina}, editor = {Skala, K.}, year = {2020}, pages = {1064-1069}, keywords = {edukativne igre, u\v{c}enje uz pomo\'{c} igara, edukativne ina\v{c}ice poznatih igara}, title = {Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i Super Mario u edukativne ina\v{c}ice za u\v{c}enje matematike i hrvatskog jezika}, keyword = {edukativne igre, u\v{c}enje uz pomo\'{c} igara, edukativne ina\v{c}ice poznatih igara}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Frankovi\'{c}, Ivona and Iva\v{s}i\'{c}-Kos, Marina}, editor = {Skala, K.}, year = {2020}, pages = {1064-1069}, keywords = {educational games, game-based learning, educational versions of existing games}, title = {Modification of arcade games Space Invaders and Super Mario into educational versions for learning mathematics and Croatian language}, keyword = {educational games, game-based learning, educational versions of existing games}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font