Pregled bibliografske jedinice broj: 1085433
Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i Super Mario u edukativne inačice za učenje matematike i hrvatskog jezika
Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i Super Mario u edukativne inačice za učenje matematike i hrvatskog jezika // Proceedings of the 43rd international convention MIPRO / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1064-1069 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1085433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modifikacija arkadnih igara Space Invaders i
Super Mario u edukativne inačice za učenje
matematike i hrvatskog jezika
(Modification of arcade games Space Invaders and
Super Mario into educational versions for
learning mathematics and Croatian language)
Autori
Franković, Ivona ; Ivašić-Kos, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 43rd international convention MIPRO
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020, 1064-1069
Skup
43nd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2020)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.09.2020. - 02.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukativne igre ; učenje uz pomoć igara ; edukativne inačice poznatih igara
(educational games ; game-based learning ; educational versions of existing games)
Sažetak
Novi trendovi obrazovanja nastoje iskoristiti naviku učenika da se redovito igraju na različitim platformama i primijeniti motivacijske elemente digitalnih igara u obrazovanju kako bi se povećala motivacija, zainteresiranost i usredotočenost učenika kod učenja i utvrđivanja nastavnih sadržaja. Računalne igre koje se koriste u obrazovnom kontekstu nazivaju se edukativne igre i dizajnirane su u skladu s ishodima učenja kako bi pomogle učenicima da nauče određeno gradivo, da prošire znanje o određenim konceptima ili da im olakšaju usvajanje. Visok stupanj angažiranosti učenika koji se javlja tijekom igranja igara smatra se poželjnim za stvaranje plodnog okruženja za učenje, međutim pokazalo se da edukativne igre učenicima nisu jednako zanimljive niti zabavne kao i komercijalne igre, ne osiguravanju jednaku emociju, adrenalin, uključenost, interakciju i motivaciju za igranjem. Kako bi se prevladala razlika između edukativnih i komercijalnih igara, predlaže se prilagodba poznatih igara, s kojima su se učenici navikli igrati, u njihove edukativne inačice. U ovom radu će se predstaviti prototipovi edukativnih verzija poznatih igara Super Mario i Space Invaders, koji su namijenjeni učenicima mlađih razreda osnovne škole za vježbanje jednostavnih zadataka iz matematike ili hrvatskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus