Pregled bibliografske jedinice broj: 1085148
Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača
Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača // 7th International Conference "Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“ / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Polytechnics in Pozega, Croatia & DAAAM International VIenna, Austria, 2020. str. 181-188 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1085148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača
(The influence of technology on consumer behavior)
Autori
Dadić, Mario ; Pupić Bakrač, Lucija ; Radas, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
7th International Conference "Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“
/ Katalinić, Branko - Požega : Polytechnics in Pozega, Croatia & DAAAM International VIenna, Austria, 2020, 181-188
ISBN
978-3-902734-26-6
Skup
Vallis Aurea – 7th International Conference
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 24.09.2020. - 26.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ponašanje potrošača, potrošač, tehnologija
(consumer behaviour, consumer, technology)
Sažetak
Mnoge naše svakodnevne akcije dio su studije o ponašanju potrošača. Da bi razumjele ponašanje potrošača, tvrtke moraju znati zašto su kupci nešto kupili i što ih je potaknulo na kupnju. Također, moraju znati koji se trendovi razvijaju u društvu i time prilagođavati svoju ponudu. Jedan od glavnih čimbenika koji utječe na ponašanje potrošača je tehnologija čiji će se utjecaj obraditi u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Mario Dadić
(autor)