Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1085148

Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača


Dadić, Mario; Pupić Bakrač, Lucija; Radas, Ante
Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača // 7th International Conference "Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“ / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Polytechnics in Pozega, Croatia & DAAAM International VIenna, Austria, 2020. str. 181-188 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1085148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača
(The influence of technology on consumer behavior)

Autori
Dadić, Mario ; Pupić Bakrač, Lucija ; Radas, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
7th International Conference "Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“ / Katalinić, Branko - Požega : Polytechnics in Pozega, Croatia & DAAAM International VIenna, Austria, 2020, 181-188

ISBN
978-3-902734-26-6

Skup
Vallis Aurea – 7th International Conference

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 24.09.2020. - 26.09.2020

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ponašanje potrošača, potrošač, tehnologija
(consumer behaviour, consumer, technology)

Sažetak
Mnoge naše svakodnevne akcije dio su studije o ponašanju potrošača. Da bi razumjele ponašanje potrošača, tvrtke moraju znati zašto su kupci nešto kupili i što ih je potaknulo na kupnju. Također, moraju znati koji se trendovi razvijaju u društvu i time prilagođavati svoju ponudu. Jedan od glavnih čimbenika koji utječe na ponašanje potrošača je tehnologija čiji će se utjecaj obraditi u ovom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Mario Dadić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dadić, Mario; Pupić Bakrač, Lucija; Radas, Ante
Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača // 7th International Conference "Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“ / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Polytechnics in Pozega, Croatia & DAAAM International VIenna, Austria, 2020. str. 181-188 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Dadić, M., Pupić Bakrač, L. & Radas, A. (2020) Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača. U: Katalinić, B. (ur.)7th International Conference "Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“.
@article{article, author = {Dadi\'{c}, Mario and Pupi\'{c} Bakra\v{c}, Lucija and Radas, Ante}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2020}, pages = {181-188}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, potro\v{s}a\v{c}, tehnologija}, isbn = {978-3-902734-26-6}, title = {Utjecaj tehnologije na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, potro\v{s}a\v{c}, tehnologija}, publisher = {Polytechnics in Pozega, Croatia and DAAAM International VIenna, Austria}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dadi\'{c}, Mario and Pupi\'{c} Bakra\v{c}, Lucija and Radas, Ante}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2020}, pages = {181-188}, keywords = {consumer behaviour, consumer, technology}, isbn = {978-3-902734-26-6}, title = {The influence of technology on consumer behavior}, keyword = {consumer behaviour, consumer, technology}, publisher = {Polytechnics in Pozega, Croatia and DAAAM International VIenna, Austria}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font