Pregled bibliografske jedinice broj: 1085138
Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata
Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1085138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura
profesora u predikciji akademskih ishoda studenata
(Perceived professors' fairness and goal structure
in prediction of the students' academic outcomes)
Autori
Strbad, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
30.09
Godina
2020
Stranica
64
Mentor
Rončević Zubković, Barbara
Ključne riječi
percipirana pravednost profesora, ciljna struktura, korisnost kolegija, zadovoljstvo kolegijem, završna ocjena
(perceived professor fairness, goal structures, goal structure, course utility value, course satisfaction, final grade)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati predviđa li percepcija pravednosti i ciljne strukture profesora percepciju studenata o korisnosti kolegija, njihovo zadovoljstvo kolegijem i završnu ocjenu iz kolegija te ispitati medijacijski efekt ustrajnosti u zalaganju između navedenih varijabli. U online istraživanju ukupno je sudjelovalo 157 studenata različitih fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Studenti su primili poveznice na online upitnike u kojima ih se tražilo da procjene pravednosti i ciljne strukture odabranog profesora na pojedinom kolegiju, vlastitu ustrajnost u zalaganju, korisnost kolegija kojeg profesor predaje te da označe zadovoljstvo kolegijem i završnu ocjenu koju su postigli na kolegiju. Percipirana pravednost profesora i ciljna struktura učenja pokazale su se značajnim prediktorima percepcije studenata o korisnosti kolegija, njihovog zadovoljstva kolegijem i završne ocjene iz kolegija. Ciljna struktura izvedbe se nije pokazala značajnim prediktorom kriterijskih varijabli. Rezultati provedbe regresijskih analiza ukazuju na postojanje medijacijskog efekta ustrajnosti u zalaganju između percipirane pravednosti profesora i akademskih ishoda, kao i između ciljne strukture učenja i akademskih ishoda. Dobivena je visoka pozitivna korelacija između prediktorskih varijabli percipirane pravednosti i ciljne strukture profesora. Rezultati istraživanja pružaju uvide u odnose i doprinose percipirane pravednosti i ciljne strukture učenja akademskim ishodima studenta, kao i nova saznanja o mogućem medijacijskom efektu ustrajnosti u zalaganju u tim odnosima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija