Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1085138

Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata


Strbad, Dora
Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1085138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata
(Perceived professors' fairness and goal structure in prediction of the students' academic outcomes)

Autori
Strbad, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.09

Godina
2020

Stranica
64

Mentor
Rončević Zubković, Barbara

Ključne riječi
percipirana pravednost profesora, ciljna struktura, korisnost kolegija, zadovoljstvo kolegijem, završna ocjena
(perceived professor fairness, goal structures, goal structure, course utility value, course satisfaction, final grade)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati predviđa li percepcija pravednosti i ciljne strukture profesora percepciju studenata o korisnosti kolegija, njihovo zadovoljstvo kolegijem i završnu ocjenu iz kolegija te ispitati medijacijski efekt ustrajnosti u zalaganju između navedenih varijabli. U online istraživanju ukupno je sudjelovalo 157 studenata različitih fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Studenti su primili poveznice na online upitnike u kojima ih se tražilo da procjene pravednosti i ciljne strukture odabranog profesora na pojedinom kolegiju, vlastitu ustrajnost u zalaganju, korisnost kolegija kojeg profesor predaje te da označe zadovoljstvo kolegijem i završnu ocjenu koju su postigli na kolegiju. Percipirana pravednost profesora i ciljna struktura učenja pokazale su se značajnim prediktorima percepcije studenata o korisnosti kolegija, njihovog zadovoljstva kolegijem i završne ocjene iz kolegija. Ciljna struktura izvedbe se nije pokazala značajnim prediktorom kriterijskih varijabli. Rezultati provedbe regresijskih analiza ukazuju na postojanje medijacijskog efekta ustrajnosti u zalaganju između percipirane pravednosti profesora i akademskih ishoda, kao i između ciljne strukture učenja i akademskih ishoda. Dobivena je visoka pozitivna korelacija između prediktorskih varijabli percipirane pravednosti i ciljne strukture profesora. Rezultati istraživanja pružaju uvide u odnose i doprinose percipirane pravednosti i ciljne strukture učenja akademskim ishodima studenta, kao i nova saznanja o mogućem medijacijskom efektu ustrajnosti u zalaganju u tim odnosima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Strbad, Dora
Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Strbad, D. (2020) 'Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Strbad, Dora}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {percipirana pravednost profesora, ciljna struktura, korisnost kolegija, zadovoljstvo kolegijem, zavr\v{s}na ocjena}, title = {Do\v{z}ivljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata}, keyword = {percipirana pravednost profesora, ciljna struktura, korisnost kolegija, zadovoljstvo kolegijem, zavr\v{s}na ocjena}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Strbad, Dora}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {perceived professor fairness, goal structures, goal structure, course utility value, course satisfaction, final grade}, title = {Perceived professors' fairness and goal structure in prediction of the students' academic outcomes}, keyword = {perceived professor fairness, goal structures, goal structure, course utility value, course satisfaction, final grade}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font