Pregled bibliografske jedinice broj: 1084789
Menadžment i marketing top turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj
Menadžment i marketing top turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj // Održivi razvoj ruralnih krajeva / Šutić, Branislav (ur.).
Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2013. str. 251-259 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1084789 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment i marketing top turističkih destinacija
u Republici Hrvatskoj
(Management and marketing of top tourist
destinations in The Republic of Croatia)
Autori
Brezovac, Ana ; Galić, Matej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Održivi razvoj ruralnih krajeva
/ Šutić, Branislav - Gospić : Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2013, 251-259
ISBN
978-953-56202-3-5
Skup
1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija " Održivi razvoj ruralnih krajeva"
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 17.10.2013. - 18.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
marketing turističke destinacije, turističke zajednice, menadžment turističke destinacije
(tourist destination marketing, Tourist Boards, tourist destination managemnt)
Sažetak
Sektor turizma u Republici Hrvatskoj predstavlja jedan od najvitalnijih dijelova gospodarstva i značajan je pokretač ukupnog razvitka zemlje. Marketinški pristup u poslovanju i upravljanju turističkim destinacijama postao je neizostavan dio uspješnosti turističke sezone, a samim time vodstvu turističkih destinacija donio je brojne izazove. Republika Hrvatska je početkom 1990-tih godina započela s procesom promjena u upravljanju marketingom u turizmu formiranjem turističkih zajednica. Ovaj sustav danas predstavlja glavni model upravljanja turističkim destinacijama u Republici Hrvatskoj. Trenutno dostupna literatura ne sadrži primjenjive modele u marketingu turističkih destinacija jer su ponuđene koncepcije zasnovane na starijim metodama poslovanja, koje se znatno promijenilo unazad dvije ili tri godine. U radu se analizira trenutno stanje i daju preporuke menadžmentu i marketingu turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj zasnovane na trendovima u turističkom marketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Matej Galić
(autor)