Pregled bibliografske jedinice broj: 1084704
Prijedlozi za bolju pripremljenost učitelja za rad u razredu
Prijedlozi za bolju pripremljenost učitelja za rad u razredu // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 92 (2010), 22-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 1084704 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijedlozi za bolju pripremljenost učitelja za rad u razredu
(Suggestions for better preparation of teachers for practice)
Autori
Sušanj, Katarina
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 92
(2010);
22-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
pripremljenost učitelja ; savjeti za učitelje
(teacher preparation ; advices for teachers)
Sažetak
Brojne dugogodišnje reforme, novi društveni trendovi, pojave novih generacija učenika, globalizacija, demokratizacija, interkulturalizam, nova tehnološka dostignuća, informatizacija, integracija, otvorenost prema promjenama, i sva ostala društvena kretanja pred suvremenog učitelja stavljaju nove zadaće, novu ulogu. Sukladno tome, suvremeni učitelj mora biti spreman na nova saznanja, unaprjeđivanje i učenje, od njega se očekuje mnogo više. Stoga se javlja potreba za prilagodbom pedagoške izobrazbe učitelja, u inicijalnom obrazovanju, u skladu s novim kurikulumskim paradigmama. U vezi s time u radu je predloženo nekoliko mogućih rješenja koja bi mogla biti veoma korisna po pitanju što bolje pripremljenosti budućih učitelja za rad u razredu, a uglavnom se odnose na više praktičnih izvedbi u programima izobrazbe učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija