Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1084506

Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika


Mohorić, Tamara; Smojver-Ažić, Sanja; Močibob, Maja
Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 63-91


CROSBI ID: 1084506 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika
(Frequency of ICT use by teachers and students)

Autori
Mohorić, Tamara ; Smojver-Ažić, Sanja ; Močibob, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole

Urednik/ci
Kolić-Vehovec, Svjetlana

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2020

Raspon stranica
63-91

ISBN
978-953-361-005-4

Ključne riječi
IKT aktivnosti, primjena IKT
(ICT activities ; ICT use)

Sažetak
Učinkovitost integracije IKT-a u škole ne podrazumijeva samo opremanje škola prikladnom opremom već i njezino svrhovito korištenje. Imajući u vidu važnosti IKT-a u učenju i poučavanju, u okviru pilot-projekta e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola provjereno je koliko se često IKT koristi u osnovnim i srednjim školama te u koju svrhu. Ispitana je učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika te su analizirani podaci o učestalosti korištenja IKT-a kod kuće i u školi prije uključivanja škole u projekt te na kraju projekta. Analiza učestalosti korištenja IKT uređaja i aktivnosti pokazuje slične trendove dobivene i u drugim istraživanjima u EU. Između dva mjerenja došlo je do određenih pozitivnih pomaka u korištenju IKT aktivnosti u nastavi, više u smjeru bolje informiranosti nastavnika o digitalnim obrazovnim sadržajima ili scenarijima poučavanja, a ne nužno i njihovom korištenju u nastavi. Nastavnici prepoznaju moguću korist scenarija poučavanja, ali samo trećina koristi. Kao što je istaknuto u većini istraživanja, opremanje škola informacijsko-komunikacijskom tehnologijom ne dovodi samo po sebi do njezine odgovarajuće primjene u poučavanju niti načinu njezina korištenja kod učenika. Male promjene uočene između dva mjerenja, prije opremanja škola opremom i nakon toga, potvrda su ranijih zaključaka da je integracija IKT-a u škole postupan proces.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sanja Smojver-Ažić (autor)

Avatar Url Tamara Mohorić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mohorić, Tamara; Smojver-Ažić, Sanja; Močibob, Maja
Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 63-91
Mohorić, T., Smojver-Ažić, S. & Močibob, M. (2020) Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika. U: Kolić-Vehovec, S. (ur.) Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole. Rijeka, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 63-91.
@inbook{inbook, author = {Mohori\'{c}, Tamara and Smojver-A\v{z}i\'{c}, Sanja and Mo\v{c}ibob, Maja}, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2020}, pages = {63-91}, keywords = {IKT aktivnosti, primjena IKT}, isbn = {978-953-361-005-4}, title = {U\v{c}estalost kori\v{s}tenja IKT-a kod nastavnika i u\v{c}enika}, keyword = {IKT aktivnosti, primjena IKT}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Mohori\'{c}, Tamara and Smojver-A\v{z}i\'{c}, Sanja and Mo\v{c}ibob, Maja}, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2020}, pages = {63-91}, keywords = {ICT activities, ICT use}, isbn = {978-953-361-005-4}, title = {Frequency of ICT use by teachers and students}, keyword = {ICT activities, ICT use}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font