Pregled bibliografske jedinice broj: 1084373
Samoprocjena glazbene vještine sviranja i upotreba glazbenog instrumenta kod provođenja glazbenih aktivnosti u dječjem vrtiću
Samoprocjena glazbene vještine sviranja i upotreba glazbenog instrumenta kod provođenja glazbenih aktivnosti u dječjem vrtiću, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1084373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena glazbene vještine sviranja i
upotreba glazbenog instrumenta kod provođenja
glazbenih aktivnosti u dječjem vrtiću
(Self-assessment of music playing skills of
educators and the use of musical instrument
when conducting music activities in
kindergarten)
Autori
Loknar, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
14.09
Godina
2020
Stranica
36
Mentor
Nikolić, Lidija
Ključne riječi
glazbene aktivnosti, glazbene kompetencije, kompetentnost odgojitelja, samoprocjena odgojitelja, vještina sviranja
(musical activities, musical competencies, preschool educator’s competence, preschool educator’s self-assessment, instrument playing skills)
Sažetak
Glazbene aktivnosti sastavni su dio predškolskog odgoja. Mogu se izvoditi na različite načine i s različitim sredstvima i pomagalima, a ono na što se ovaj rad usmjerava jest odgojiteljeva samoprocjena kompetentnosti za sviranje glazbenog instrumenta i korištenja istog u radu s djecom. Budući da odgojitelji na studiju imaju kvalitetno glazbeno obrazovanje u glazbenoj teoriji i praksi, pretpostavlja se da poslije završetka studija primijenjuju svoje znanje u radu s djecom. Cilj ovoga rada jest utvrditi na koji način odgojitelji vrednuju svoju vještinu sviranja glazbenog instrumenta i koriste li glazbeni instrument u radu s djecom. Istraživanje se provelo anketnim upitnikom sa četrdeset odgojitelja iz četiri mjesta: Belišća, Valpova, Bizovca i Petrijevaca. Pretpostavka ovog istraživanja bila je ta da odgojitelji pozitivno vrednuju svoju glazbenu kompetentnost sviranja glazbenog instrumenta, a uz to i vještinu pjevanja, izvođenje pojedinih glazbenih aktivnosti, da imajumaterijalne uvjete rada te pozitivne stavove o glazbenoj kompetentnosti odgojitelja. Rezultati istraživanja pokazali su da odgojitelji nisu pozitivno vrednovali svoju kompetentnost u sviranju glazbenog instrumenta, kao ni da glazbene aktivnosti provode svakodnevno, s čime možemo povezati i procjenu materijalnih uvjeta, gdje se instrumenti dijele na razini ustanove, ili ih nema dovoljno za sve. Odgojitelji ipak imaju pozitivne stavove o glazbenoj kompetentnosti odgojitelja te ju smatraju vrlo važnom, a pozitivno vrednuju i vještinu pjevanja u radu s djecom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Lidija Nikolić
(mentor)