Pregled bibliografske jedinice broj: 1083752
Trendovi glazbene ponude u hrvatskom turizmu
Trendovi glazbene ponude u hrvatskom turizmu // 7th International Conference “Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“ Conference Proceedings Book
Požega: Veleučilište u Požegi, 2020. str. 631-639 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1083752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trendovi glazbene ponude u hrvatskom turizmu
(Music Offering Trends in Croatian Tourism)
Autori
Stipanović, Christian ; Rudan, Elena ; Zubović, Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
7th International Conference “Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“ Conference Proceedings Book
/ - Požega : Veleučilište u Požegi, 2020, 631-639
ISBN
9-783902-734266
Skup
Vallis Aurea – 7th International Conference
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 24.09.2020. - 26.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
audio menadžment ; ponuda glazbe ; turizam u hrvatskoj ; poduzetništvo
(audio management ; music offering ; Croatian tourism ; entrepreneurship)
Sažetak
HR: Glazbena ponuda ime sve veću važnost u kreiranju integralnog turističkog proizvoda te prerasta u jedan od ključnih elemenata u doživljaju destinacije. Destinacije diversificiraju mogućnosti valorizacije zvuka i glazbe u turističkoj ponudi ovisno o vrstama i oblicima glazbe usmjerenim različitim ciljnim segmentima. U radu se analizira sadašnje stanja valorizacije zvuka i glazbe, predlažu se smjernice inoviranja glazbene ponude i model upravljanja glazbom i zvukom u cilju prepoznatljivosti i konkurentnosti hrvatskog turizma. EN: Music offering is increasing the importance role in the creation process of integral tourist product and is growing into one of the key elements in creating the tourist experience. Tourist destinations diversify the possibilities of sound and music valorisation in the tourist offer depending on the types and forms of music related to different target segments. The paper analyses the current states of sound and music valorisation, proposes guidelines for music offering innovation and defines a model of music and sound management in order to enhance the recognition and competitiveness of Croatian tourism.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija