Pregled bibliografske jedinice broj: 1083713
Učenje zalaganjem u zajednici: iskustva i interesi studenata u Hrvatskoj
Učenje zalaganjem u zajednici: iskustva i interesi studenata u Hrvatskoj // Zbornik sveučilišta Libertas, 4 (2019), 4; 179-202 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1083713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje zalaganjem u zajednici: iskustva i interesi
studenata u Hrvatskoj
(Service learning: students’ experience and
interest in Croatia)
Autori
Cajner Mraović, Irena ; Pavlović, Valentina
Izvornik
Zbornik sveučilišta Libertas (2584-5055) 4
(2019), 4;
179-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenje zalaganjem u zajednici ; studenti ; misija sveučilišta ; zajednica ; učenje
(service learning, the mission of the university, students, community, learning)
Sažetak
Cilj rada bio je istražiti koliko su studenti u Hrvatskoj upoznati s metodom učenja zalaganjem u zajednici, koliko iskustva imaju s tom metodom te u kojoj mjeri iskazuju volju za upisom studijskog predmeta koji koristi tu metodu, kao i povezanosti tog interesa s njihovim socio-demografskim karakteristikama te društvenim i osobnim vrijednostima (nezavisnost, poticaj, univerzalizam i dobrohotnost). Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 160 studenata s područja Hrvatske – kvantitativnom metodom ankete. Rezultati pokazuju kako studenti uglavnom nisu čuli za metodu učenja zalaganjem u zajednici i nemaju iskustva s njom, ali iskazuju želju za upisom takvog predmeta te takvu metoda smatraju veoma korisnom. Rezultati ukazuju i na razlike među studentima u volji za upisom takvog predmeta odnosno percepcijom korisnosti metode s obzirom na spol, razinu studiranja te prethodno iskustvo, kao i povezanost između volje za upisom takvog predmeta i društvenih vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Sociologija, Psihologija, Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb