Pregled bibliografske jedinice broj: 1083546
Zatvaranje i otvaranje prodavaonice
Zatvaranje i otvaranje prodavaonice // Suvremena trgovina, 45 (2020), 5; 20-23 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1083546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zatvaranje i otvaranje prodavaonice
(Store closure and opening)
Autori
Dunković, Dario
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 45
(2020), 5;
20-23
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
zatvaranje prodavaonice, otvaranje prodavaonice, ROA, profitabilnost, kupci
(store closure, store opening, ROA, profitability, customers)
Sažetak
Maloprodavači su vječno u dvojbi da li trebaju neku prodavaonicu zatvoriti i/ili otvoriti novu. Zatvaranje može smanjiti troškove, dok otvaranje može povećati prodaju i čini se kako i jedno i drugo može stvoriti pozitivan efekt na profitabilnost. Međutim, nije tako lako donijeti pravu odluku i odabrati strategiju kako bi se održala ili povećala profitabilnost i tijek novca. Provedena je empirijska studija kako bi se odgovorilo na pitanje: može li zatvaranje prodavaonice doprinijeti rastu povrata na imovinu (ROA)? Za analizu treba uzeti neto vrijednost, jer ako trgovac zatvori šest, a otvori dvije prodavaonice, neto efekt su četiri zatvorene prodavaonice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija