Pregled bibliografske jedinice broj: 1083389
Inovativni potencijal projekata kreativne industrije
Inovativni potencijal projekata kreativne industrije // Hrvatska izvan domovine III / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 349-355 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1083389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativni potencijal projekata kreativne industrije
(Innovative Potential of Projects in Creative Industry)
Autori
Mijoč ; Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hrvatska izvan domovine III
/ Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja - Zagreb : Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 349-355
Skup
3. hrvatski iseljenički kongres: Odlazak – ostanak – povratak
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 28.06.2018. - 01.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kreativna industrija, projektna industrija, tehnologija, statistička analiza, kružna kreativnost
(creative industry, project industry, technology, statistical analysis, circular creativity)
Sažetak
Kreativna industrija mjera je razvijenosti i inovativnosti društva temeljena na znanju, projektnom radu i sposobnosti stvaranja prototipa zaštićenih autorskim pravima. Inovativni potencijal projekta kreativne industrije propituje se u različitim poljima njihove primjene kao i u svih dvanaest sektora kreativne industrije – arhitektura, audiovizualne umjetnosti, baština (arhivi, knjižnice, muzeji), dizajn, glazba, izvedbene umjetnosti, knjiga/nakladništvo, mediji, oglašavanje i tržišne komunikacije, primijenjene umjetnosti, računalne igre/novi mediji, vizualne umjetnosti. Kreativna industrija svoju inovativnost temelji na znanju i kulturi kao ulaznim resursima, odnosno na ljudskom kapitalu i novim oblicima suradnje unutar svih sektora kreativne industrije. Kružna kreativnost primjerom je suradničkog rada na kreativnom projektu povezanog jedinstvenom temom, a ostvarenog različitim tehnikama i rješenjima u ovisnosti o sektoru kreativne industrije i njegovim strukovnim određenjima. U radu se pokazuje primjer kružne kreativnosti ostvaren u Auli glagoljice te se kritički promišljaju njegovi učinci. Istraživačka pretpostavka ovoga rada glasi: obrazovne ustanove prigodne su za istraživanje učinaka kreativne industrije, a za njezino je testiranje provedeno istraživanje stajališta posjetitelja Aule glagoljice. Istraživanje je provedeno 2019. godine online strukturiranim upitnikom (n = 202). Rezultati istraživanja ukazuju na visok potencijal koncepta kružne kreativnosti temeljenih na kulturi kao resursu, odnosno glagoljici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija