Pregled bibliografske jedinice broj: 1083235
Interaktivno oglašavanje
Interaktivno oglašavanje, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1083235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivno oglašavanje
(Interactive advertising)
Autori
Todorovski, Doroteja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2020
Stranica
42
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
oglašavanje, mediji, tradicionalno oglašavanje, interaktivno oglašavanje
(advertising, media, traditional advertising, interactive advertising)
Sažetak
Oglašavanje je plaćeni i unaprijed isplanirani oblik komunikacije između proizvoda i kupca uz posredno sudjelovanje oglasa kao medija prenositelja informacije za promicanje ili prodaju proizvoda i usluga. Oglašavanje se razlikuje od klasičnog oblika prodaje po tome što poruka nije usmjerena na određenog pojedinca, već na širu masu ljudi. Kao što smo rekli, oglašavanje komunicira putem različitih masovnih medija, uključujući tradicionalne medije poput novina, časopisa, televizije, radio, vanjsko oglašavanje ili izravna pošta ; i novi mediji kao što su internetski rezultati pretraživanja, blogovi, društveni mediji, web stranice ili tekstne poruke. Dvije glavne podjele oglašavanja su na tradicionalno i interaktivno oglašavanje. Tradicionalno oglašavanje podrazumijeva komunikaciju putem plakata, letaka, brošura, tv reklama, pošte i slično. Zbog nemogućnosti uzvraćanja povratne informacije korisnika oglašivaču, ovakav oblik oglašavanja se smatra jednosmjernom komunikacijom. Tu dolazi do glavne razlike između tradicionalnog i interaktivnog oglašavanja. Interaktivno oglašavanje funkcionira na principu dvosmjerne komunikacije uz vizualno privlačne elemente. Na temelju istraživanja putem dostupne literature i internetskih izvora o navedenoj temi, napisan je rad kroz poglavlja i provedeno istraživanje na temu Interaktivnog oglašavanja. Za pisanje rada korištene su točne i provjerene činjenice. Rad je podijeljen na teorijski i praktičan dio – anketa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti