Pregled bibliografske jedinice broj: 1083105
Alternativni dječji vrtići i IKT
Alternativni dječji vrtići i IKT // Druga međunarodna stručno - naučna konferencija Novi izazovi u edukaciji / Petković V., Rajović R. (ur.).
Novi Sad, 2019. str. 9-28 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1083105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Alternativni dječji vrtići i IKT
(Alternative kindergartens and ICT)
Autori
Debeljuh, Andrea ; Žagar, Larisa ; Ružić Baf, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Druga međunarodna stručno - naučna konferencija Novi izazovi u edukaciji
/ Petković V., Rajović R. - Novi Sad, 2019, 9-28
ISBN
978-86-88125-29-1
Skup
3. Međunarodna stručno-naučna konferencija Novi izazovi u edukaciji
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 14.09.2019. - 15.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
Razvoj djeteta, waldorfski dječji vrtići, šumski vrtići, dječji vrtići po NTC sustavu, ICT, pametni telefoni, roditeljska zaštita
(Child development, waldorf kindergarten, forest kindergarten, NTC kindergarten, ICT, smartphones, parental protection)
Sažetak
U radu se opisuju waldorfski, šumski i dječji vrtići koji rade po NTC sustavu učenja pomoću deskriptivne metode rada koristeći se dostupnom literaturom i mrežnim stranicama. Prvi dio rada posvećen je razvoju djeteta te odgojno-obrazovnim metodama rada. Sličnosti su pronađene u mnogim polaznim točkama usprkos razlikama u pojmu i cilju. Rad se u praksi bitno razlikuje kada je u pitanju plan i program rada iako se u svakodnevnom radu prenose stajališta obrađena u polaznim točkama. Navedeni alternativni pravci imaju sličnosti u pogledu važnosti djetetovog kretanja, igre, kreativnog izražavanja, radu na osjetilima i njihovoj ulozi u cjelokupnom razvoju djeteta. U radu se prikazuju sličnosti i razlike u alternativnim dječjim vrtićima te uporaba medija i informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Prikazuje se nekoliko aplikacija i kriteriji vrednovanja istih u svrhu roditeljske zaštite i kontrole djeteta prilikom pristupa aplikacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli