Pregled bibliografske jedinice broj: 1083047
Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja
Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 211-218 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1083047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije,
programiranja
(An Overview of Curricular Assessment, Evaluation
and Programming System)
Autori
Pintarić Mlinar, Ljiljana ; Davosir, Marijana ; Škugor, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje
/ Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014, 211-218
ISBN
978-953-96760-9-2
Skup
10 . kongres Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem, Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 24.04.2014. - 25.04.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
procjena, funkcionalne razvojne vještine, djeca s većim razvojnim teškoćama
(assesment, functional developmental skills, children with profound developmental disabilites)
Sažetak
Suvremeni sustavi podrške djeci s razvojnim teškoćama, posebno djeci s većim teškoćama, usmjereni su na procjenu strukture i stupnja usvojenosti funkcionalnih, adaptivnih i drugih razvojnih vještina. AEPS® (“Assessment Evaluation Programming System”, Bricker, 2002) jedan je od takvih sustava u kojem su procjena ponašanja I specifičnih vještina na šest razvojnih područja definirane kriterijskim pristupom, a potpora učenju temelji se na svakodnevnim aktivnostima djettea vođenim njegovim interesima. Intervencije bazirane na svakodnevnim aktivnostima djeteta (“The Activity – Based Intervention “) odnose se na intervencijske postupke koje svoje podučavanje integriraju u dnevne rutine i aktivnosti djece I skrbnika, npr. Oblačenje, hranjenje, igranje (Pretti-Frontczak i Bricker, 2004 ; prema Squires i Bricker, 2007). Intervencije bazirane na svakodnevnim aktivnostima koriste djetetove interese i motivaciju u postizanju potrebnih razvojnih vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Pintarić Mlinar
(autor)