Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1083047

Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja


Pintarić Mlinar, Ljiljana; Davosir, Marijana; Škugor, Lucija
Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 211-218 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1083047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja
(An Overview of Curricular Assessment, Evaluation and Programming System)

Autori
Pintarić Mlinar, Ljiljana ; Davosir, Marijana ; Škugor, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014, 211-218

ISBN
978-953-96760-9-2

Skup
10 . kongres Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem, Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 24.04.2014. - 25.04.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
procjena, funkcionalne razvojne vještine, djeca s većim razvojnim teškoćama
(assesment, functional developmental skills, children with profound developmental disabilites)

Sažetak
Suvremeni sustavi podrške djeci s razvojnim teškoćama, posebno djeci s većim teškoćama, usmjereni su na procjenu strukture i stupnja usvojenosti funkcionalnih, adaptivnih i drugih razvojnih vještina. AEPS® (“Assessment Evaluation Programming System”, Bricker, 2002) jedan je od takvih sustava u kojem su procjena ponašanja I specifičnih vještina na šest razvojnih područja definirane kriterijskim pristupom, a potpora učenju temelji se na svakodnevnim aktivnostima djettea vođenim njegovim interesima. Intervencije bazirane na svakodnevnim aktivnostima djeteta (“The Activity – Based Intervention “) odnose se na intervencijske postupke koje svoje podučavanje integriraju u dnevne rutine i aktivnosti djece I skrbnika, npr. Oblačenje, hranjenje, igranje (Pretti-Frontczak i Bricker, 2004 ; prema Squires i Bricker, 2007). Intervencije bazirane na svakodnevnim aktivnostima koriste djetetove interese i motivaciju u postizanju potrebnih razvojnih vještina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Pintarić Mlinar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.savez-defektologa.hr www.savez-defektologa.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pintarić Mlinar, Ljiljana; Davosir, Marijana; Škugor, Lucija
Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 211-218 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Pintarić Mlinar, L., Davosir, M. & Škugor, L. (2014) Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja. U: Žic Ralić, A. & Bukvić, Z. (ur.)Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje.
@article{article, author = {Pintari\'{c} Mlinar, Ljiljana and Davosir, Marijana and \v{S}kugor, Lucija}, year = {2014}, pages = {211-218}, keywords = {procjena, funkcionalne razvojne vje\v{s}tine, djeca s ve\'{c}im razvojnim te\v{s}ko\'{c}ama}, isbn = {978-953-96760-9-2}, title = {Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja}, keyword = {procjena, funkcionalne razvojne vje\v{s}tine, djeca s ve\'{c}im razvojnim te\v{s}ko\'{c}ama}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pintari\'{c} Mlinar, Ljiljana and Davosir, Marijana and \v{S}kugor, Lucija}, year = {2014}, pages = {211-218}, keywords = {assesment, functional developmental skills, children with profound developmental disabilites}, isbn = {978-953-96760-9-2}, title = {An Overview of Curricular Assessment, Evaluation and Programming System}, keyword = {assesment, functional developmental skills, children with profound developmental disabilites}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font