Pregled bibliografske jedinice broj: 1082946
Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija
Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo, Koprivnica
CROSBI ID: 1082946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih
novinara na publiku prilikom odabira
turističkih destinacija
(The influence of modern influencers and
traditional journalists on the audience in
choosing tourist destinations)
Autori
Piškorec, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo
Mjesto
Koprivnica
Datum
28.09
Godina
2020
Stranica
45
Mentor
Vojković, Goran
Ključne riječi
influencer ; novinar ; društvene mreže ; oglašavanje na internetu ; internet marketing
(influencer ; journalist ; social networks ; internet advertising ; internet marketing)
Sažetak
U ovome radu prikazuje se utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističke destinacije. Na samom početku iznesene su osnovne informacije o društvenim mrežama te su izdvojene najpopularnije poput YouTube-a, Facebooka i Instagrama. Internet je danas bitan u svim područjima, pa tako i u internet marketingu. Stručni radovi korišteni prilikom izrade završnog rada dodatno su pomogli u istraživanju, isto tako raznim člancima i literaturom kojom je dodatno opisana i definirana tematika. U radu su izdvojeni influenceri i novinari, također su navedene. Opisana je funkcija i korisnost turističkih novinara, profesije koja nije toliko poznata i prikazana kod nas u medijima. Iznesene su informacije o oglašavanju na internetu i kakav to utjecaj ima na pojedince prilikom odabira turističke destinacije. Postoje razni faktori koji utječu na odabir nekog odredišta. Razrađen je internet marketing kao pojam, njegove funkcije, specifičnosti te njegova važnost. Internet marketing je najrašireniji na društvenim mrežama, njime se ljudi lakše oglašavaju, prodaju svoje proizvode i usluge. Na kraju su prikazani rezultati provedenog istraživanja koji objašnjavaju razliku između influencera i turističkih novinara. Podaci o utjecaju influencera i turističkih novinara na ispitanike dobiveni su metodom online ankete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti