Pregled bibliografske jedinice broj: 1082739
Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj
Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1082739 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u
Republici Hrvatskoj
(Customer satisfaction with self-checkout machines
in Croatia)
Autori
Perlić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
48
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
zadovoljstvo korisnika ; samoposlužna tehnologija ; samoposlužne blagajne ; maloprodaja
(customer satisfaction ; self-service tehnologies ; self-chechout ; retail)
Sažetak
Cilj ovog rada je ukazati na važnost istraživanja i mjerenja zadovoljstva korisnika. Zadovoljstvo pruženom uslugom vodit će korisnike do ponavljanja kupnje, širenja pozitivnog iskustva u javnosti te lojalnosti. S obzirom na specifična obilježja usluga te sve većeg utjecaja tehnologije na poslovanje, ključno je istražiti potrebe i želje svojih korisnika kao i potencijalne probleme kako bi se isti otklonili te se time povećalo sveukupno zadovoljstvo korisnika. Cilj rada bio je istražiti zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u prodavaonicama diljem zemlje. Primarno istraživanje provedeno je uz pomoć anketnog upitnika te su rezultati pokazali prihvaćenost uvođenja samoposlužne tehnologije u maloprodaju kao i zadovoljstvo korisnika pri korištenju. Istaknuti su problemi s kojima se korisnici susreću te je dan prijedlog za otklanjanje istih kao i za poboljšanje poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija