Pregled bibliografske jedinice broj: 1082569
Programi prevencije nasilja nad i među djecom i adolescentima
Programi prevencije nasilja nad i među djecom i adolescentima, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić, Hrvatska
CROSBI ID: 1082569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programi prevencije nasilja nad i među djecom i
adolescentima
(VIOLENCE PREVENTION PROGRAMS AGAINST AND AMONG
CHILDREN AND THE YOUTH)
Autori
Bektić, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić, Hrvatska
Datum
10.07
Godina
2020
Stranica
58
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
adolescencija, djetinjstvo, evaluacija, nasilje, prevencija
(adolescence, childhood, evaluation, prevention, violence)
Sažetak
U teorijskom dijelu diplomskog rada definirano je nasilje, opisani su oblici nasilja i prevencija nasilja. Kako bi se bolje razumio problem nasilja nad i među djecom i adolescentima bilo je važno opisati osnovna obilježja razvojnih perioda djetinjstva i adolescencije. Opisani su različiti hrvatski projekti i programi prevencije nasilja s naglaskom na program Prevencija nasilja u mladenačkim vezama koji se kontinuirano provodi od 2009. godine u svim županijama Republike Hrvatske. Cilj ovog diplomskog rada bio je provesti program Prevencije nasilja u mladenačkim vezama u gradu Gospiću te evaluirati njegovu učinkovitost. Program se provodio akademske godine 2017./2018. sa studentima 3. godine Odjela za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru i učenicima 3. razreda Gimnazije Gospić. Program je realiziran tako da su se studenti najprije educirali i pripremili za vođenje radionica s učenicima, a potom su oni realizirali četiri radionice s učenicima 3. razreda Gimnazije. Evaluacija programa je napravljena na temelju 25 anketnih listića učenika kao korisnika programa i 16 anketnih listića studenata kao voditelja programa. Evaluacija je pokazala da učenici program ocjenjuju vrlo visoko prema kriterijima zanimljivosti i korisnosti, a studenti izražavaju izrazito pozitivna iskustva zainteresiranosti i suradnje učenika te na ovaj način uspješno stječu iskustva svog budućeg učiteljskog poziva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija