Pregled bibliografske jedinice broj: 1082408
Verbotonalni edukacijsko-rehabilitacijski oblici grupnog rada s djecom oštećenog sluha i govora osnovnoškolskog uzrasta
Verbotonalni edukacijsko-rehabilitacijski oblici grupnog rada s djecom oštećenog sluha i govora osnovnoškolskog uzrasta // SUVAG : časopis za teoriju i primjenu verbotonalnog sistema, 2 (1989), 1-2; 121-128 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1082408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Verbotonalni edukacijsko-rehabilitacijski oblici grupnog rada s djecom oštećenog sluha i govora osnovnoškolskog uzrasta
(Verbotonal educational and rehabilitative forms of group work with the elementary school children who have impaired hearing and speech)
Autori
Dobrić, Marijana ; Dulčić, Adinda
Izvornik
SUVAG : časopis za teoriju i primjenu verbotonalnog sistema (0353-2704) 2
(1989), 1-2;
121-128
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
verbotonalna metoda ; djeca oštećena sluha i govora ; osnovna škola
(verbotonal method ; children who have impaired hearing and speech ; elementary school)
Sažetak
U ustanovama koje se bave odgojem, obrazovanjem i rehabilitacijom djece i omladine oštećenog sluha i govora osnovnoškolskog uzrasta, programi rada primarno su usmjereni na usvajanje znanja, vještina i navika. U radu po verbotonalnoj metodi, edukacijske programe realiziramo u isprepletanju s rehabilitacijskim postupcima kojima je cilj što uspješniji razvoj slušanja i govora, kao pretpostavke mogućnosti ravnopravnog uključivanja u širu društvenu zajednicu. U članku se ukazuje na mogućnosti ostvarivanja edukacijskih sadržaja rada, s naročitim naglaskom na realizaciju rehabilitacijskih ciljeva u grupnom radu s djecom oštećenog sluha i govora, s dodatnim, utjecajnim teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija