Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082403

"Zelena pedagogija" u dječjem vrtiću


Marek, Valentina
"Zelena pedagogija" u dječjem vrtiću, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Slavonski Brod


CROSBI ID: 1082403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Zelena pedagogija" u dječjem vrtiću
("Green pedagogy" in kindergarten)

Autori
Marek, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Slavonski Brod

Datum
07.07

Godina
2018

Stranica
23

Mentor
Bogut, Irella ; Kelam, Ivica

Ključne riječi
dječji vrtić, ekološki odgoj i obrazovanje, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, održivi razvoj
(kindergarten, environmental education, education for sustainable development, sustainable development)

Sažetak
Održivi razvoj predstavlja proces prema postizanju ravnoteže između ekoloških, ekonomski i društvenih čimbenika sa ciljem zadovoljavanja potreba sadašnjih i budućih generacija. Jedino aktivni i osviješteni građani mogu pomoći u mijenjanju svijeta na bolje, a to najlakše postižemo odgojem i obrazovanjem. Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj predstavlja dug i težak proces čiji je cilj razvijanje kritičkog mišljenja i sposobnosti za odgovorno ponašanje. Jedna od sastavnica odgoja i obrazovanja za održivi razvoj je odgoj i obrazovanje za okoliš čiji je cilj stvaranje ekološki osviještenih ljudi koji će se, kada to bude potrebno, zalagati za okoliš. Ključnu ulogu u razvijanju ekološke svijesti i svijesti o važnosti održivog razvoja imaju obitelj i odgojno-obrazovne ustanove u kojima dijete provodi najviše vremena. Odgojitelj svojim primjerom trebaju djeci pokazati kako se ponašati odgovorno prema okolišu i društvu te i sami puno učiti i usavršavati se, jer djeca najbolje uče po modelu, ali trebaju i imati vještine potrebne za prenošenje znanja djeci i motivirati ih različitim aktivnostima i igrama. Vrlo je važno da djeca neposredno dožive okoliš i teme koje se provode jer vlastitim iskustvom iz neposredne okoline najbolje uče. Djeca će svoja znanja prenositi na svoju obitelj te lokalnu zajednicu te stvarati mrežu ljudi koji zajedno mogu činiti pozitivne promjene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivica Kelam (mentor)

Avatar Url Irella Bogut (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marek, Valentina
"Zelena pedagogija" u dječjem vrtiću, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Slavonski Brod
Marek, V. (2018) '"Zelena pedagogija" u dječjem vrtiću', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Slavonski Brod.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marek, Valentina}, year = {2018}, pages = {23}, keywords = {dje\v{c}ji vrti\'{c}, ekolo\v{s}ki odgoj i obrazovanje, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, odr\v{z}ivi razvoj}, title = {"Zelena pedagogija" u dje\v{c}jem vrti\'{c}u}, keyword = {dje\v{c}ji vrti\'{c}, ekolo\v{s}ki odgoj i obrazovanje, odgoj i obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marek, Valentina}, year = {2018}, pages = {23}, keywords = {kindergarten, environmental education, education for sustainable development, sustainable development}, title = {"Green pedagogy" in kindergarten}, keyword = {kindergarten, environmental education, education for sustainable development, sustainable development}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font