Pregled bibliografske jedinice broj: 1082083
SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI
SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI, 2020., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1082083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I
ODJEVNOJ INDUSTRIJI
(SPECIFICS OF DISTRIBUTION CHANNELS IN CROATIAN TEXTILE AND
CLOTHING INDUSTRY)
Autori
Ivančić, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2020
Stranica
50
Mentor
Grilec, Alica
Ključne riječi
marketing, distribucijski kanali, marketinški splet, distribucija, poduzeća, modni marketing
(marketing, distribution channels, marketing mix, distribution, companies, fashion marketing)
Sažetak
Ovaj diplomski rad najprije analizira svijet marketinga kako bi dobili uvid o tome kako su i na koji način određeni kanali distribucije. Koje su sve to tehnike i mehanizmi koji utječu pri njihovu od- abiru, te kako ih određujemo. Kroz rad objašnjavamo teorijske aspekte marketinga, distribucijskih kanala, te zašto su i kako oni povezani. Iako distribucija kao pojam nema precizne definicije, već je široko i dinamično područje djelovanja. Distribucijski kanali imaju za zadatak određeni proizvod/ robu proizvođača dovesti do potrošača/kupca na vrijeme, pravo mjesto te pogodno za uporabu. Odnosno, radi se o lakšoj prostornoj i vremenskoj transformaciji dobara. Od proizvođača do potrošača. Cilj rada je prepoznati odgovarajući distribucijski kanal, te odrediti koji su to najčešći kanali distribucije u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(mentor)