Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082083

SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI


Ivančić, Lara
SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI, 2020., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1082083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI
(SPECIFICS OF DISTRIBUTION CHANNELS IN CROATIAN TEXTILE AND CLOTHING INDUSTRY)

Autori
Ivančić, Lara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2020

Stranica
50

Mentor
Grilec, Alica

Ključne riječi
marketing, distribucijski kanali, marketinški splet, distribucija, poduzeća, modni marketing
(marketing, distribution channels, marketing mix, distribution, companies, fashion marketing)

Sažetak
Ovaj diplomski rad najprije analizira svijet marketinga kako bi dobili uvid o tome kako su i na koji način određeni kanali distribucije. Koje su sve to tehnike i mehanizmi koji utječu pri njihovu od- abiru, te kako ih određujemo. Kroz rad objašnjavamo teorijske aspekte marketinga, distribucijskih kanala, te zašto su i kako oni povezani. Iako distribucija kao pojam nema precizne definicije, već je široko i dinamično područje djelovanja. Distribucijski kanali imaju za zadatak određeni proizvod/ robu proizvođača dovesti do potrošača/kupca na vrijeme, pravo mjesto te pogodno za uporabu. Odnosno, radi se o lakšoj prostornoj i vremenskoj transformaciji dobara. Od proizvođača do potrošača. Cilj rada je prepoznati odgovarajući distribucijski kanal, te odrediti koji su to najčešći kanali distribucije u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivančić, Lara
SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI, 2020., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Ivančić, L. (2020) 'SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI', diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivan\v{c}i\'{c}, Lara}, year = {2020}, pages = {50}, keywords = {marketing, distribucijski kanali, marketin\v{s}ki splet, distribucija, poduze\'{c}a, modni marketing}, title = {SPECIFI\v{C}NOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI}, keyword = {marketing, distribucijski kanali, marketin\v{s}ki splet, distribucija, poduze\'{c}a, modni marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivan\v{c}i\'{c}, Lara}, year = {2020}, pages = {50}, keywords = {marketing, distribution channels, marketing mix, distribution, companies, fashion marketing}, title = {SPECIFICS OF DISTRIBUTION CHANNELS IN CROATIAN TEXTILE AND CLOTHING INDUSTRY}, keyword = {marketing, distribution channels, marketing mix, distribution, companies, fashion marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font