Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082079

ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE


Kukulj, Jagoda
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1082079 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE
(THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN THE PROMOTIONAL ACTIVITIES OF FAST FASHION MANUFACTURERS)

Autori
Kukulj, Jagoda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2020

Stranica
53

Mentor
Grilec, Alica

Ključne riječi
promocija, društveni mediji, brza moda, poduzeće
(promotion, social media, fast fashion, enterprise)

Sažetak
Društvene mreže su alat koji omogućuje korisnicima da se na jednom mjestu mogu zabaviti, informirati ili ponešto naučiti. Dok su u početku predstavljale platforme za komunikaciju sa prijateljima ili tek potencijalnim prijateljima, danas su prerasle u ozbiljne poslovne alate. Razvijeni su potpuno novi oblici digitalnoga marketinga, nove strategije, pojmovi i novi načini poslovanja. Brendovi traže načine da se svide korisnicima i da zadrže njihovu lojalnost, što dovodi do toga da čista prodaja pada u drugi plan. Moć uvjeravanja publike da se identificira s brendom nikada nije bila lakša i masovnija. Nedigitalizacija brenda može dovesti brend do gašenja jer time gubi mogućnost konkurencije i diferencira se od nje. Društvene mreže omogućuju brendovima stjecanje online prepoznatljivosti, pomažu da se pročuje za brend tako što upoznaju brend s njegovom publikom i na taj način čine brend prepoznatljivim ne samo postojećim potrošačima nego i potencijalnima ili budućima. Za brend je najvažnije da odabere svoju publiku i društvenu mrežu preko koje će se oglašavati. Tako su u ovom radu prikazane najatraktivnije društvene mreže i način pomoću kojega brendovi dolaze do svojih klijenata putem istih. U ovome radu vidljiva je moć društvenih mreža kada su u pitanju oglašavanje, širenje informacija, upotreba, promocija i prodaja brendova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kukulj, Jagoda
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Kukulj, J. (2020) 'ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE', diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kukulj, Jagoda}, year = {2020}, pages = {53}, keywords = {promocija, dru\v{s}tveni mediji, brza moda, poduze\'{c}e}, title = {ULOGA DRU\v{S}TVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVO\DJA\v{C}A BRZE MODE}, keyword = {promocija, dru\v{s}tveni mediji, brza moda, poduze\'{c}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kukulj, Jagoda}, year = {2020}, pages = {53}, keywords = {promotion, social media, fast fashion, enterprise}, title = {THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN THE PROMOTIONAL ACTIVITIES OF FAST FASHION MANUFACTURERS}, keyword = {promotion, social media, fast fashion, enterprise}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font