Pregled bibliografske jedinice broj: 1082079
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1082079 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA
PROIZVOĐAČA BRZE MODE
(THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN THE PROMOTIONAL ACTIVITIES OF
FAST FASHION MANUFACTURERS)
Autori
Kukulj, Jagoda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2020
Stranica
53
Mentor
Grilec, Alica
Ključne riječi
promocija, društveni mediji, brza moda, poduzeće
(promotion, social media, fast fashion, enterprise)
Sažetak
Društvene mreže su alat koji omogućuje korisnicima da se na jednom mjestu mogu zabaviti, informirati ili ponešto naučiti. Dok su u početku predstavljale platforme za komunikaciju sa prijateljima ili tek potencijalnim prijateljima, danas su prerasle u ozbiljne poslovne alate. Razvijeni su potpuno novi oblici digitalnoga marketinga, nove strategije, pojmovi i novi načini poslovanja. Brendovi traže načine da se svide korisnicima i da zadrže njihovu lojalnost, što dovodi do toga da čista prodaja pada u drugi plan. Moć uvjeravanja publike da se identificira s brendom nikada nije bila lakša i masovnija. Nedigitalizacija brenda može dovesti brend do gašenja jer time gubi mogućnost konkurencije i diferencira se od nje. Društvene mreže omogućuju brendovima stjecanje online prepoznatljivosti, pomažu da se pročuje za brend tako što upoznaju brend s njegovom publikom i na taj način čine brend prepoznatljivim ne samo postojećim potrošačima nego i potencijalnima ili budućima. Za brend je najvažnije da odabere svoju publiku i društvenu mrežu preko koje će se oglašavati. Tako su u ovom radu prikazane najatraktivnije društvene mreže i način pomoću kojega brendovi dolaze do svojih klijenata putem istih. U ovome radu vidljiva je moć društvenih mreža kada su u pitanju oglašavanje, širenje informacija, upotreba, promocija i prodaja brendova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(mentor)