Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082074

OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE


Topolko, Paula
OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1082074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE
(ADVERTISING IN FASHION MARKETING: AN EXAMPLE OF ADVERTISING THE VERSACE FASHION BRAND)

Autori
Topolko, Paula

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2020

Stranica
60

Mentor
Grilec, Alica

Ključne riječi
brend, marketing, promocija brendiranih artikala, društvene mreže, luksuzna modna kuća
(brand, marketing, promotion of branded items, social networks, luxury fashion house)

Sažetak
Primarni zadatak ovog završnog rada je pobliže proučiti način i karakteristike oglašavanja velike modne kuće. U radu ćemo se proučiti teorijski aspekt oglašavanja i marketinga kao sastavnog dijela promocije i usko povezane pojmove marketinškog mixa, promocije proizvoda, istraživanja tržišta te strategije kojima se koriste. Analiza navedenih pojmova bit će na primjeru modnog brenda Versace. Marketing i promocija nisu jedine bitne stavke u uspješnom poslovanju. Istraživanje i praćenje novih modnih trendova i njihovo stvaranje, istraživanje tržište i postojećih konkurenata, ciljanje na određenu vrstu kupaca te distribucija dobara ; sve to utječe na rad i uspjeh modnog brenda. U današnje vrijeme interneta i online prodaja, luksuzni odjevni predmeti su pristupačniji nego što su ikada bili. Brendovi su se prilagodili potrebama kupaca i rastučim trendovima „online shoppinga“ te promocijama putem društvenih mreža. Kroz ovaj rad se nastoji spojiti teorijski dio marketinga i promocije te analizirati primjer oglašavanja vodeće modne kuće Versace unazad 3 godine (2017.-2020.)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Topolko, Paula
OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Topolko, P. (2020) 'OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE', diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Topolko, Paula}, year = {2020}, pages = {60}, keywords = {brend, marketing, promocija brendiranih artikala, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, luksuzna modna ku\'{c}a}, title = {OGLA\v{S}AVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLA\v{S}AVANJA MODNE MARKE VERSACE}, keyword = {brend, marketing, promocija brendiranih artikala, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, luksuzna modna ku\'{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Topolko, Paula}, year = {2020}, pages = {60}, keywords = {brand, marketing, promotion of branded items, social networks, luxury fashion house}, title = {ADVERTISING IN FASHION MARKETING: AN EXAMPLE OF ADVERTISING THE VERSACE FASHION BRAND}, keyword = {brand, marketing, promotion of branded items, social networks, luxury fashion house}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font