Pregled bibliografske jedinice broj: 1082074
OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE
OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1082074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA
MODNE MARKE VERSACE
(ADVERTISING IN FASHION MARKETING: AN EXAMPLE OF
ADVERTISING THE VERSACE FASHION BRAND)
Autori
Topolko, Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2020
Stranica
60
Mentor
Grilec, Alica
Ključne riječi
brend, marketing, promocija brendiranih artikala, društvene mreže, luksuzna modna kuća
(brand, marketing, promotion of branded items, social networks, luxury fashion house)
Sažetak
Primarni zadatak ovog završnog rada je pobliže proučiti način i karakteristike oglašavanja velike modne kuće. U radu ćemo se proučiti teorijski aspekt oglašavanja i marketinga kao sastavnog dijela promocije i usko povezane pojmove marketinškog mixa, promocije proizvoda, istraživanja tržišta te strategije kojima se koriste. Analiza navedenih pojmova bit će na primjeru modnog brenda Versace. Marketing i promocija nisu jedine bitne stavke u uspješnom poslovanju. Istraživanje i praćenje novih modnih trendova i njihovo stvaranje, istraživanje tržište i postojećih konkurenata, ciljanje na određenu vrstu kupaca te distribucija dobara ; sve to utječe na rad i uspjeh modnog brenda. U današnje vrijeme interneta i online prodaja, luksuzni odjevni predmeti su pristupačniji nego što su ikada bili. Brendovi su se prilagodili potrebama kupaca i rastučim trendovima „online shoppinga“ te promocijama putem društvenih mreža. Kroz ovaj rad se nastoji spojiti teorijski dio marketinga i promocije te analizirati primjer oglašavanja vodeće modne kuće Versace unazad 3 godine (2017.-2020.)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(mentor)