Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082067

ANALIZA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU LUKSUZNIH MODNIH MARKI


Dujić, Dino
ANALIZA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU LUKSUZNIH MODNIH MARKI, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1082067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ANALIZA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU LUKSUZNIH MODNIH MARKI
(ANALYSIS OF PROMOTIONAL ACTIVITIES ON THE EXAMPLE OF LUXURY FASHION BRANDS)

Autori
Dujić, Dino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.09

Godina
2020

Stranica
92

Mentor
Grilec, Alica

Ključne riječi
marketing, marketing miks, promocija, promotivne strategije, luksuzna modna marka
(marketing, marketing mix, promotion, promotional strategies, luxury fashion brand)

Sažetak
U ovom završnom radu obrađen je teorijski dio marketinga s najčešćim i važnijim pojmovima koji se uz njega povezuju, poput tržišta, marketinških koncepcija i marketinškog miksa (proizvod, distribucija, cijena, promocija). Rad se fokusira na vrste promotivnih strategija na primjeru luksuznih modnih marki. U suvremeno doba luksuz se sve više ističe u svim društvenim segmentima, osobito u modnoj industriji, te na taj način postaje jedan od važnijih elemenata čovjekova svakodnevnog života. Luksuz može istaknuti društveni status pojedinca, njegov imidž a može garantirati i određeni utjecaj u društvu. U radu se istražuje na koji način luksuzne modne marke koriste promociju kako bi privukle što veći broj potencijalnih kupaca, ostvarile što veću financijsku dobit i među potrošačima postigle pozitivnu percepciju određenog proizvoda a u konačnici i same modne marke. U radu se također obrađuje tema utjecaja luksuznih modnih marki na odabir potrošača pri kupnji, kako kupci percipiraju markirani proizvod te njihovu potrebu da se pomoću takvog proizvoda istaknu i diferenciraju od mase. Kroz rad se nastojalo povezati teorijski dio marketinga i njegovi važniji pojmovi s marketingom u praksi, osobito na primjeru promocije luksuznih modnih marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dujić, Dino
ANALIZA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU LUKSUZNIH MODNIH MARKI, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Dujić, D. (2020) 'ANALIZA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU LUKSUZNIH MODNIH MARKI', diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Duji\'{c}, Dino}, year = {2020}, pages = {92}, keywords = {marketing, marketing miks, promocija, promotivne strategije, luksuzna modna marka}, title = {ANALIZA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU LUKSUZNIH MODNIH MARKI}, keyword = {marketing, marketing miks, promocija, promotivne strategije, luksuzna modna marka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Duji\'{c}, Dino}, year = {2020}, pages = {92}, keywords = {marketing, marketing mix, promotion, promotional strategies, luxury fashion brand}, title = {ANALYSIS OF PROMOTIONAL ACTIVITIES ON THE EXAMPLE OF LUXURY FASHION BRANDS}, keyword = {marketing, marketing mix, promotion, promotional strategies, luxury fashion brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font