Pregled bibliografske jedinice broj: 1082067
ANALIZA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU LUKSUZNIH MODNIH MARKI
ANALIZA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU LUKSUZNIH MODNIH MARKI, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1082067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA PROMOTIVNIH AKTIVNOSTI NA PRIMJERU LUKSUZNIH
MODNIH MARKI
(ANALYSIS OF PROMOTIONAL ACTIVITIES ON THE EXAMPLE OF
LUXURY FASHION BRANDS)
Autori
Dujić, Dino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.09
Godina
2020
Stranica
92
Mentor
Grilec, Alica
Ključne riječi
marketing, marketing miks, promocija, promotivne strategije, luksuzna modna marka
(marketing, marketing mix, promotion, promotional strategies, luxury fashion brand)
Sažetak
U ovom završnom radu obrađen je teorijski dio marketinga s najčešćim i važnijim pojmovima koji se uz njega povezuju, poput tržišta, marketinških koncepcija i marketinškog miksa (proizvod, distribucija, cijena, promocija). Rad se fokusira na vrste promotivnih strategija na primjeru luksuznih modnih marki. U suvremeno doba luksuz se sve više ističe u svim društvenim segmentima, osobito u modnoj industriji, te na taj način postaje jedan od važnijih elemenata čovjekova svakodnevnog života. Luksuz može istaknuti društveni status pojedinca, njegov imidž a može garantirati i određeni utjecaj u društvu. U radu se istražuje na koji način luksuzne modne marke koriste promociju kako bi privukle što veći broj potencijalnih kupaca, ostvarile što veću financijsku dobit i među potrošačima postigle pozitivnu percepciju određenog proizvoda a u konačnici i same modne marke. U radu se također obrađuje tema utjecaja luksuznih modnih marki na odabir potrošača pri kupnji, kako kupci percipiraju markirani proizvod te njihovu potrebu da se pomoću takvog proizvoda istaknu i diferenciraju od mase. Kroz rad se nastojalo povezati teorijski dio marketinga i njegovi važniji pojmovi s marketingom u praksi, osobito na primjeru promocije luksuznih modnih marki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(mentor)