Pregled bibliografske jedinice broj: 1082059
Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.
Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o., 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1082059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.
(Branding and creating the visual identity of the publishing house Salesiana d.o.o.)
Autori
Škarica, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2020
Stranica
63
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
vizualni identitet, brand, dizajn logotipa, istraživanje, brending, redizajn
(visual identitity, brand, logo design, research, branding, redesign)
Sažetak
Na primjeru ovog diplomskog rada koristi se stvarna tvrtka smještena u gradu Zagrebu, tvrtka s dugim stažem poslovanja, ali bez vizualnog identiteta. Identitet tvrtke kao brenda nije određen. Potrebno je dizajnirati i osmisliti novu osobnost tvrtke. Salesiana d.o.o. svoje poslovanje i svoj brend želi podići na višu razinu. Potreba za dizajnom i stvaranjem modernijeg imidža u skladu s vremenom je prvi korak ka napretku. Salesiana d.o.o. traži svojim redizajnom povezanost između klijenata i same firme. Strategija ovog redizajna jest u promjeni nematerijalnih stvari koji utječu na zadovoljnog kupca, osim samog dizajnerskog dijela mijenja se i marketinška strategija i način poslovnog komuniciranja kako bi samu firmu podigli na višu razinu te privukli nove klijente. Veliki udio učinkovitosti samog brenda predstavlja vizualni identitet. Kako bi kreirali konkurentan vizualni identitet istraživanja su temeljena na brendingu i marketingu. Izrađen je vizualni identitet koji uključuje, logotip, posjetnice i slične proizvode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn