Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082059

Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.


Škarica, Marin
Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o., 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1082059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.
(Branding and creating the visual identity of the publishing house Salesiana d.o.o.)

Autori
Škarica, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2020

Stranica
63

Mentor
Mustić, Daria

Ključne riječi
vizualni identitet, brand, dizajn logotipa, istraživanje, brending, redizajn
(visual identitity, brand, logo design, research, branding, redesign)

Sažetak
Na primjeru ovog diplomskog rada koristi se stvarna tvrtka smještena u gradu Zagrebu, tvrtka s dugim stažem poslovanja, ali bez vizualnog identiteta. Identitet tvrtke kao brenda nije određen. Potrebno je dizajnirati i osmisliti novu osobnost tvrtke. Salesiana d.o.o. svoje poslovanje i svoj brend želi podići na višu razinu. Potreba za dizajnom i stvaranjem modernijeg imidža u skladu s vremenom je prvi korak ka napretku. Salesiana d.o.o. traži svojim redizajnom povezanost između klijenata i same firme. Strategija ovog redizajna jest u promjeni nematerijalnih stvari koji utječu na zadovoljnog kupca, osim samog dizajnerskog dijela mijenja se i marketinška strategija i način poslovnog komuniciranja kako bi samu firmu podigli na višu razinu te privukli nove klijente. Veliki udio učinkovitosti samog brenda predstavlja vizualni identitet. Kako bi kreirali konkurentan vizualni identitet istraživanja su temeljena na brendingu i marketingu. Izrađen je vizualni identitet koji uključuje, logotip, posjetnice i slične proizvode.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škarica, Marin
Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o., 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Škarica, M. (2020) 'Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karica, Marin}, year = {2020}, pages = {63}, keywords = {vizualni identitet, brand, dizajn logotipa, istra\v{z}ivanje, brending, redizajn}, title = {Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdava\v{c}ke ku\'{c}e Salesiana d.o.o.}, keyword = {vizualni identitet, brand, dizajn logotipa, istra\v{z}ivanje, brending, redizajn}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karica, Marin}, year = {2020}, pages = {63}, keywords = {visual identitity, brand, logo design, research, branding, redesign}, title = {Branding and creating the visual identity of the publishing house Salesiana d.o.o.}, keyword = {visual identitity, brand, logo design, research, branding, redesign}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font