Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082040

DRUŠTVENE MREŽE U TURISTIČKOM POSLOVANJU: STUDIJE SLUČAJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE


Milanović Glavan, Ljubica; Džajo, Tina; Mihelja Žaja, Maja
DRUŠTVENE MREŽE U TURISTIČKOM POSLOVANJU: STUDIJE SLUČAJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE // Proceesings of the 7th International Conference Vallis Aurea, focus on Research and Innovation / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2020. str. 421-427 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1082040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
DRUŠTVENE MREŽE U TURISTIČKOM POSLOVANJU: STUDIJE SLUČAJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE
(SOCIAL NETWORKS IN TOURISM: CROATIAN CASE STUDIES)

Autori
Milanović Glavan, Ljubica ; Džajo, Tina ; Mihelja Žaja, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Proceesings of the 7th International Conference Vallis Aurea, focus on Research and Innovation / Katalinić, Branko - Požega : Veleučilište u Požegi, 2020, 421-427

ISBN
978-3-902734-26-6

Skup
Vallis Aurea – 7th International Conference

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 24.09.2020. - 26.09.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
internet, digitalni marketing, društvene mreže, turizam.
(Internet, digital marketing, social networks, tourism.)

Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada jest uvid u suvremeno poslovanje i ulogu društvenih mreža u turističkom poslovanju. Društvene mreže danas predstavljaju najpopularniji globalni komunikacijski fenomen koji služi za zbližavanje i povezivanje s novim ljudima te razmjenu raznih informacija. U radu je opisana teorijska podloga navedene tematike s posebnim naglaskom na povezanost društvenih mreža i marketinga u globalnom poslovnom okruženju. U svrhu istraživanja primjene društvenih mreža u poslovanju prikazani su uspješni primjeri iz prakse turističkog poslovanja u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Milanović Glavan, Ljubica; Džajo, Tina; Mihelja Žaja, Maja
DRUŠTVENE MREŽE U TURISTIČKOM POSLOVANJU: STUDIJE SLUČAJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE // Proceesings of the 7th International Conference Vallis Aurea, focus on Research and Innovation / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2020. str. 421-427 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Milanović Glavan, L., Džajo, T. & Mihelja Žaja, M. (2020) DRUŠTVENE MREŽE U TURISTIČKOM POSLOVANJU: STUDIJE SLUČAJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE. U: Katalinić, B. (ur.)Proceesings of the 7th International Conference Vallis Aurea, focus on Research and Innovation.
@article{article, author = {Milanovi\'{c} Glavan, Ljubica and D\v{z}ajo, Tina and Mihelja \v{Z}aja, Maja}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2020}, pages = {421-427}, keywords = {internet, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, turizam.}, isbn = {978-3-902734-26-6}, title = {DRU\v{S}TVENE MRE\v{Z}E U TURISTI\v{C}KOM POSLOVANJU: STUDIJE SLU\v{C}AJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE}, keyword = {internet, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, turizam.}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Milanovi\'{c} Glavan, Ljubica and D\v{z}ajo, Tina and Mihelja \v{Z}aja, Maja}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2020}, pages = {421-427}, keywords = {Internet, digital marketing, social networks, tourism.}, isbn = {978-3-902734-26-6}, title = {SOCIAL NETWORKS IN TOURISM: CROATIAN CASE STUDIES}, keyword = {Internet, digital marketing, social networks, tourism.}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font