Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082024

Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove u funkciji cjelovitog razvoja djece rane i predškolske dobi


Šimić, Marija
Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove u funkciji cjelovitog razvoja djece rane i predškolske dobi, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1082024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove u funkciji cjelovitog razvoja djece rane i predškolske dobi
(Partnership between families and the educational institution in a function of an overall development of early and preschool aged children)

Autori
Šimić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
22.09

Godina
2020

Stranica
38

Mentor
Ljubetić, Maja

Ključne riječi
aktivno roditeljstvo ; cjeloviti razvoj djece ; kurikulum ; partnerstvo ; podrška roditeljstvu
(active parenting ; whole-child development ; curriculum ; partnership ; parenting support)

Sažetak
Cilj je ovoga rada istaknuti važnost partnerstva obitelji i odgojno-obrazovne ustanove u funkciji cjelovitog razvoja djece rane i predškolske dobi. U ovom radu definiraju se i pojašnjavaju različite vrste i modaliteti partnerstva obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Naglasak je na podršci roditeljstvu kao važnom aspektu partnerstva. U radu je podrška roditeljstvu podijeljena na aktivno roditeljstvo, uključenost roditelja u sukonstrukciju kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i digitalne tehnologije u komunikaciji roditelja i odgojitelja. U kontekstu aktivnog roditeljstva se raspravlja o obiteljskom klubu kao netradicionalnom i inovativnom obliku socijalnog partnerstva. Uključivanjem u sukonstrukciju kurikuluma, roditelji sudjeluju u osmišljavanju kurikulumskih tema, dokumentiranja i provedbe kurikulumskih aktivnosti. Također sudjeluju u planiranju i evaluaciji odgojno-obrazovnog procesa. Digitalne tehnologije i društveni mediji su omogućili napretke u komunikaciji roditelja i odgojitelja. Tako se poboljšavaju i partnerski odnosi između roditelja i odgojitelja. Osnaživanje roditelja rezultira porastom roditeljskih ponašanja koja potiču dječji kognitivni, socio-emocionalni i grafomotorički razvoj. Cilj partnerstva obitelji i odgojno- obrazovne ustanove je dobrobit djeteta i izgrađivanje okruženja koje će omogućiti zadovoljenje svih djetetovih potreba. Partnerstvo između obitelji i predškolske ustanove je veoma značajno za dječji zdravi kognitivni razvoj i samopoimanje djeteta. Važno je i za unaprjeđivanje zdravog razvoja djeteta, socijalizacije i učenja kroz igru. Odgojitelji i roditelji imaju također važnu ulogu u razvoju dječjih kompetencija. Učestalost kontakata roditelja i odgojitelja utječe na dječja predškolska postignuća. Djelotvorna i pravodobna interakcija između obitelji i ustanove omogućava poticaje djeci. Dugotrajno partnerstvo između obitelji i odgojno-obrazovne ustanove je potrebno za cjeloviti razvoj djeteta. Može se zaključiti da je partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove u funkciji poticanja i podržavanja cjelovitog i kvalitetnog razvoja djece rane i predškolske dobi te podrške roditeljstvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Šimić, Marija
Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove u funkciji cjelovitog razvoja djece rane i predškolske dobi, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Šimić, M. (2020) 'Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove u funkciji cjelovitog razvoja djece rane i predškolske dobi', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imi\'{c}, Marija}, year = {2020}, pages = {38}, keywords = {aktivno roditeljstvo, cjeloviti razvoj djece, kurikulum, partnerstvo, podr\v{s}ka roditeljstvu}, title = {Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove u funkciji cjelovitog razvoja djece rane i pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {aktivno roditeljstvo, cjeloviti razvoj djece, kurikulum, partnerstvo, podr\v{s}ka roditeljstvu}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imi\'{c}, Marija}, year = {2020}, pages = {38}, keywords = {active parenting, whole-child development, curriculum, partnership, parenting support}, title = {Partnership between families and the educational institution in a function of an overall development of early and preschool aged children}, keyword = {active parenting, whole-child development, curriculum, partnership, parenting support}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font