Pregled bibliografske jedinice broj: 1081818
Razvoj maloprodajne strukture u Europskoj uniji i Republici Hrvatskoj
Razvoj maloprodajne strukture u Europskoj uniji i Republici Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1081818 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj maloprodajne strukture u Europskoj uniji i
Republici Hrvatskoj
(The development of retail structure in European
Union and Republic of Croatia)
Autori
Orešković, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
45
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
maloprodaja, maloprodajna struktura, maloprodajni formati
(retail, retail structure, retail formats)
Sažetak
Suvremena tržišta obilježavaju procesi internacionalizacije poslovanja u maloprodaji. U takvom okruženju nužna je dinamičnost maloprodaje i maloprodajnih formata te je ta dinamika glavna motivacija za odabir teme. Cilj rada je definirati pojam maloprodaje, istražiti maloprodajnu strukturu i njezina najvažnija obilježja s posebnim osvrtom na maloprodajne formate. Analizom maloprodaje vidljivo je da veliki maloprodajni formati u posljednje vrijeme postaju dominantni u većini europskih zemalja. Prilikom izrade ovog rada bit će korištene stručne knjige iz područja globalizacije, maloprodaje, maloprodajnog menadžmenta te članci iz istih područja pronađeni pretraživanjem stručnih baza podataka i interneta. Istraživanje će se provesti uz pomoć statističkih podataka o određenim čimbenicima koji su utjecali i utječu na razvoj maloprodajne strukture u Hrvatskoj i pojedinim zemljama Europske unije. Podaci koji će se koristiti u istraživanju će biti sekundarni podaci sa web stranica „Euromonitor“ i „Planetretail“ kao i podaci sa Državnog zavoda za statistiku. U radu će se, na temelju istraživanja, usporediti maloprodajna struktura i njen razvoju Republici Hrvatskoj kao i u trima zemljama Europske unije s kojima će se Hrvatska uspoređivati. Prikazati će se osnovni trendovi maloprodajne strukture na temelju navedenih primjera te istaknuti buduća predviđanja za razvoj maloprodajne strukture. Rezultat istraživanja rada dat će jasniju sliku u promjeni maloprodajne strukture s posebnim naglaskom na razvoj maloprodajnih formata te će se dobiveni rezultati moći koristiti za definiranje preporuka menadžmentu maloprodaje kako bi u današnjem dinamičnom okruženju ostvarivali što bolje rezultate.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad je obranjen na smjeru Trgovina i
međunarodno poslovanje