Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1081817

Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca


Makelja, Matea
Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1081817 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca
(The effect of social responsible behavior of the organization on customer loyalty in retail)

Autori
Makelja, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2020

Stranica
49

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, lojalnost kupca, maloprodaja
(corporate social responsibility, customer loyalty, retail)

Sažetak
Praksa društveno odgovornog poslovanja (DOP) sve je prihvaćenija poslovna praksa u svijetu i u Hrvatskoj. Iako se može činiti da je DOP praksa novi pojam, koncept je već dobro poznat u literaturi. Postoje već brojna istraživanja u kojoj akademici dovode u korelaciju DOP s uspješnošću organizacije u dugom roku. U ovom radu istražuje se stav kupaca prema trgovinama koje posluju društveno odgovorno. Istražuje se kako percipiraju određene dimenzije DOP, te utječe li to na stvaranje lojalnosti. Implementacijom DOP aktivnosti trgovinska organizacija obećava brigu po okolišu, zaposlenicima, humanitarnim akcijama i vodi brigu o zajednici u kojoj posluje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad obranjen na smjeru Trgovina i
međunarodno poslovanje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Makelja, Matea
Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Makelja, M. (2020) 'Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Makelja, Matea}, year = {2020}, pages = {49}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, lojalnost kupca, maloprodaja}, title = {U\v{c}inak dru\v{s}tveno odgovornog pona\v{s}anja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, lojalnost kupca, maloprodaja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Makelja, Matea}, year = {2020}, pages = {49}, keywords = {corporate social responsibility, customer loyalty, retail}, title = {The effect of social responsible behavior of the organization on customer loyalty in retail}, keyword = {corporate social responsibility, customer loyalty, retail}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font