Pregled bibliografske jedinice broj: 1081817
Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca
Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1081817 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske
organizacije na lojalnost kupaca
(The effect of social responsible behavior of the
organization on customer loyalty in retail)
Autori
Makelja, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
49
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, lojalnost kupca, maloprodaja
(corporate social responsibility, customer loyalty, retail)
Sažetak
Praksa društveno odgovornog poslovanja (DOP) sve je prihvaćenija poslovna praksa u svijetu i u Hrvatskoj. Iako se može činiti da je DOP praksa novi pojam, koncept je već dobro poznat u literaturi. Postoje već brojna istraživanja u kojoj akademici dovode u korelaciju DOP s uspješnošću organizacije u dugom roku. U ovom radu istražuje se stav kupaca prema trgovinama koje posluju društveno odgovorno. Istražuje se kako percipiraju određene dimenzije DOP, te utječe li to na stvaranje lojalnosti. Implementacijom DOP aktivnosti trgovinska organizacija obećava brigu po okolišu, zaposlenicima, humanitarnim akcijama i vodi brigu o zajednici u kojoj posluje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad obranjen na smjeru Trgovina i
međunarodno poslovanje