Pregled bibliografske jedinice broj: 1081798
ODNOS FEMINISTIČKIH TEORIJA I MODNOG MARKETINGA
ODNOS FEMINISTIČKIH TEORIJA I MODNOG MARKETINGA, 2020., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1081798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ODNOS FEMINISTIČKIH TEORIJA I MODNOG MARKETINGA
(THE RELATIONSHIP BETWEEN FEMINIST THEORIES AND FASHION
MARKETING)
Autori
Voloder, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
41
Mentor
Simončič, Katarina Nina
Ključne riječi
feminizam, žena, moda, marketing, tijelo, identitet
(feminism, woman, fashion, marketing, body, identity)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je odnos feminističkih teorija i modnog marketinga. Rad obrađuje teorije o modi koje govore o odijevanju žene od kraja 19. stoljeća do danas. Fokusira se na autore koji žensku modu promatraju iz feminističke perspektive ili kao rezultat diskriminacije žena kroz povijest. Rad analizira manifestacije oblika modnog marketinga u medijima i njih povezuje s feminističkim modnim teorijama. Opisuje karakteristike i specifičnosti marketinga u modnim časopisima i marketinga mode od strane slavnih ličnosti, ali i promocije mode od strane službenih institucija, odnosno države. Rad istražuje društvene mreže kao novi i dominantni medij s ciljem analiziranja njihovog značaja za modni marketing, ali i za život pojedinca. Kroz case study sa sponzoriranim objavama uspješnih ženskih influencera, rad prikazuje recikliranje starih ženskih uloga kroz novi medij, ali i sposobnost promjene ženskog identiteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Katarina Nina Simončič
(mentor)