Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1081798

ODNOS FEMINISTIČKIH TEORIJA I MODNOG MARKETINGA


Voloder, Ana
ODNOS FEMINISTIČKIH TEORIJA I MODNOG MARKETINGA, 2020., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1081798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ODNOS FEMINISTIČKIH TEORIJA I MODNOG MARKETINGA
(THE RELATIONSHIP BETWEEN FEMINIST THEORIES AND FASHION MARKETING)

Autori
Voloder, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2020

Stranica
41

Mentor
Simončič, Katarina Nina

Ključne riječi
feminizam, žena, moda, marketing, tijelo, identitet
(feminism, woman, fashion, marketing, body, identity)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je odnos feminističkih teorija i modnog marketinga. Rad obrađuje teorije o modi koje govore o odijevanju žene od kraja 19. stoljeća do danas. Fokusira se na autore koji žensku modu promatraju iz feminističke perspektive ili kao rezultat diskriminacije žena kroz povijest. Rad analizira manifestacije oblika modnog marketinga u medijima i njih povezuje s feminističkim modnim teorijama. Opisuje karakteristike i specifičnosti marketinga u modnim časopisima i marketinga mode od strane slavnih ličnosti, ali i promocije mode od strane službenih institucija, odnosno države. Rad istražuje društvene mreže kao novi i dominantni medij s ciljem analiziranja njihovog značaja za modni marketing, ali i za život pojedinca. Kroz case study sa sponzoriranim objavama uspješnih ženskih influencera, rad prikazuje recikliranje starih ženskih uloga kroz novi medij, ali i sposobnost promjene ženskog identiteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Katarina Nina Simončič (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Voloder, Ana
ODNOS FEMINISTIČKIH TEORIJA I MODNOG MARKETINGA, 2020., diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Voloder, A. (2020) 'ODNOS FEMINISTIČKIH TEORIJA I MODNOG MARKETINGA', diplomski rad, diplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Voloder, Ana}, year = {2020}, pages = {41}, keywords = {feminizam, \v{z}ena, moda, marketing, tijelo, identitet}, title = {ODNOS FEMINISTI\v{C}KIH TEORIJA I MODNOG MARKETINGA}, keyword = {feminizam, \v{z}ena, moda, marketing, tijelo, identitet}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Voloder, Ana}, year = {2020}, pages = {41}, keywords = {feminism, woman, fashion, marketing, body, identity}, title = {THE RELATIONSHIP BETWEEN FEMINIST THEORIES AND FASHION MARKETING}, keyword = {feminism, woman, fashion, marketing, body, identity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font