Pregled bibliografske jedinice broj: 1081777
Orffov glazbeno-pedagoški pristup u nastavi glazbene kulture
Orffov glazbeno-pedagoški pristup u nastavi glazbene kulture, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek
CROSBI ID: 1081777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Orffov glazbeno-pedagoški pristup u nastavi
glazbene kulture
(Orff's music-pedagogical approach in teaching
music culture)
Autori
Medaković, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu
Mjesto
Osijek
Datum
23.09
Godina
2020
Stranica
32
Mentor
Škojo, Tihana
Ključne riječi
Nastava glazbene kulture, HNOS, Carl Orff, Orff-Schulwerk, Orffov instrumentarij, glazboterapija
(Music education, HNOS, Carl Orff, Orff-Schulwerk, Orff instruments, Music therapy)
Sažetak
Zbog kritike tadašnjeg nastavnog plana i programa, početkom 20. stoljeća javljaju se alternativne škole kojima je cilj potaknuti razvoj glazbenih vještina i kreativnosti. Kako su zanemarene djetetove potrebe za kretanjem, pedagozi su razvili koncepte koji su poticali razvoj glazbenih vještina pokretom, improvizacijom i raznim kreativnim igrama. Takvi koncepti nisu bili prihvaćeni kao zasebni koncepti nego su samo neki elementi uvedeni u glazbenu nastavu. U radu je prikazana kratka retrospektiva povijesti glazbene nastave s naglaskom na pristup Carla Orffa pod nazivom Orff-Schulwerk koji se zasniva na temelju kreativnosti i improvizacije djeteta, rada na međusobnoj komunikaciji, odnosu učitelja i učenika te aktivnom muziciranju učenika govorom, plesom i pokretom uz korištenje Orffovog instrumentarija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost