Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1081740

Mogućnosti međupredmetnog povezivanja nastave glazbene umjetnosti


Brković, Marija
Mogućnosti međupredmetnog povezivanja nastave glazbene umjetnosti, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek


CROSBI ID: 1081740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti međupredmetnog povezivanja nastave glazbene umjetnosti
(Possibilities of interdisciplinary connection of music teaching in high school)

Autori
Brković, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu

Mjesto
Osijek

Datum
23.09

Godina
2020

Stranica
30

Mentor
Škojo, Tihana

Ključne riječi
Glazbena umjetnost, međupredmetno povezivanje, kurikulum, otvoreni model.
(Music Education, inter-subject relations, curriculum, open model of education)

Sažetak
Glazbena nastava u školama oduvijek je bila prisutna u hrvatskom obrazovnom sustavu te je bila podvrgnuta raznim programskim izmjenama. Stupanjem na snagu Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda (HNOS) 2006. godine, hrvatski se obrazovni sustav, a time i nastava Glazbene kulture, usmjerila prema otvorenom nastavnom modelu. Iako je osnovnoškolska glazbena nastava već dolaskom HNOS-a krenula u smjeru otvorenog modela, taj put je za nastavu Glazbene umjetnosti započeo tek 2010. godine donošenjem NOK-a. Didaktičko-metodička otvorenost potvrđena je posljednjim dokumentom donesenom 2019. godine gdje je navedeno kako učenje glazbe ima višestruku društvenu ulogu: cjeloviti razvoj, razvoj ukusa, ljubav prema glazbi, utječe na bogatiju sliku svijeta kod učenika, potiče interes i potrebu za glazbom te izgrađuje identitet učenika. Nova kurikulumska filozofija, definirana posljednjim dokumentima zagovara međupredmetno povezivanje unutar provođenja nastave. Uz obavezne i preporučene sadržaje, kurikulum sadrži i primjere povezivanja nastave Glazbene umjetnosti s drugim umjetničkim i neumjetničkim predmetima te se time učenicima približavaju drukčije kulture, razmišljanja i običaji, odnosno razvija se interkulturalni senzibilitet učenika kao i percepcija o svijetu oko njih. Međupredmetno povezivanje nastave Glazbene umjetnosti s drugim predmetnim područjima učenicima nudi širok spektar korisnih znanja i vještina. Otvoreni model i poticanje međupredmetnog povezivanja nudi velike mogućnosti u učenju i poučavanju učenika te je usmjeren je prema razvoju kompetencija učenika, odnosno vještina, znanja i sposobnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brković, Marija
Mogućnosti međupredmetnog povezivanja nastave glazbene umjetnosti, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek
Brković, M. (2020) 'Mogućnosti međupredmetnog povezivanja nastave glazbene umjetnosti', diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brkovi\'{c}, Marija}, year = {2020}, pages = {30}, keywords = {Glazbena umjetnost, me\djupredmetno povezivanje, kurikulum, otvoreni model.}, title = {Mogu\'{c}nosti me\djupredmetnog povezivanja nastave glazbene umjetnosti}, keyword = {Glazbena umjetnost, me\djupredmetno povezivanje, kurikulum, otvoreni model.}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brkovi\'{c}, Marija}, year = {2020}, pages = {30}, keywords = {Music Education, inter-subject relations, curriculum, open model of education}, title = {Possibilities of interdisciplinary connection of music teaching in high school}, keyword = {Music Education, inter-subject relations, curriculum, open model of education}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font