Pregled bibliografske jedinice broj: 1081715
Uvođenje kolegija s komponentom društveno korisnog učenja
Uvođenje kolegija s komponentom društveno korisnog učenja // Društveno korisno učenje u STEM području / Modić Stanke, Koraljka ; Mioković, Željka ; Barukčić, Marinko ; Nenadić, Krešimir ; Aleksi, Ivan ; Zenzerović, Paolo ; Koren Cavaleiro, Amalija ; Lulić Melita (ur.).
Osijek: Zajednica tehničke kulture Osječko-baranjske županije, 2019. str. 44-58
CROSBI ID: 1081715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje kolegija s komponentom društveno korisnog
učenja
(Implementation of a service-learning course)
Autori
Modić Stanke, Koraljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Društveno korisno učenje u STEM području
Urednik/ci
Modić Stanke, Koraljka ; Mioković, Željka ; Barukčić, Marinko ; Nenadić, Krešimir ; Aleksi, Ivan ; Zenzerović, Paolo ; Koren Cavaleiro, Amalija ; Lulić Melita
Izdavač
Zajednica tehničke kulture Osječko-baranjske županije
Grad
Osijek
Godina
2019
Raspon stranica
44-58
ISBN
978-953-95611-1-4
Ključne riječi
društveno korisno učenje (DKU) ; implementacija DKU-a ; uloga nastavnika ; uloga društvenih partnera ; uloga studenata
(service-learning (S-L) ; implementation of S-L ; role of teachers ; role of civic partners ; role of students)
Sažetak
U poglavlju se govori o različitim modelima društveno korisnog učenja (DKU) te mogućnostima implementacije DKU-a na fakultetima, kao i raspravlja o podjeli posla i odgovornosti na DKU kolegiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)