Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1081474

IKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima


Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda
IKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 169-192


CROSBI ID: 1081474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
IKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima
(ICT in classroom and learning: Relation with motivational and emotional factors)

Autori
Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Pahljina-Reinić, Rosanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole

Urednik/ci
Kolić-Vehovec, Svjetlana

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2020

Raspon stranica
169-192

ISBN
978-953-361-005-4

Ključne riječi
ciljne orijentacije, akademske emocije, stavovi, IKT, tehnologija, poučavanje
(goal orientation, achievement emotions, attitudes, ICT, technology, teaching)

Sažetak
Cilj je ovoga rada bio ispitati imaju li nastavničke ciljne strukture efekt na stavove nastavnika prema korištenju tehnologije u nastavi, te na percipiranu učestalost korištenja tehnologije u nastavi. Također, ispitano je kakav je učinak ciljnih orijentacija i emocija postignuća o kojima su učenici izvještavali prije uvođenja tehnologije na stavove prema upotrebi IKT-a za nastavu i školu koje učenici izražavaju nakon uvođenja IKT-a. K tome je ispitan i učinak korištenja IKT-a i zadovoljstva korištenjem IKT-a na emocije postignuća učenika, uz kontrolu inicijalnih motivacijskih orijentacija, emocija i korištenja IKT-a. Rezultati pokazuju da inicijalni stavovi nastavnika prema korištenju IKT-a te da početno korištenje IKT-a za aktivnosti povezane sa školom i poučavanjem, kao za poticanje različitih aktivnosti kod učenika u nastavi u velikoj mjeri određuju stavove i korištenje IKT nakon uvođenja projekta e-Škole. Nastavnikovo korištenje IKT-a ima efekte na afektivne i motivacijske ishode kod učenika. Upotreba tehnologije za učenje i nastavu kod učenika tijekom trajanja pilot-projekta e-Škole imala efekt na emocije postignuća i kada se kontroliraju inicijalne ciljne orijentacije i inicijalne emocije, ali i početno korištenje tehnologije. Rezultati također pokazuju da učenici koji su zadovoljniji načinom na koji se koristi tehnologija u školi izvještavaju o većem uživanju i ponosu, a manjoj dosadi, ljutnji i anksioznosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda
IKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 169-192
Rončević Zubković, B., Kolić-Vehovec, S. & Pahljina-Reinić, R. (2020) IKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima. U: Kolić-Vehovec, S. (ur.) Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole. Rijeka, Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 169-192.
@inbook{inbook, author = {Ron\v{c}evi\'{c} Zubkovi\'{c}, Barbara and Koli\'{c}-Vehovec, Svjetlana and Pahljina-Reini\'{c}, Rosanda}, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2020}, pages = {169-192}, keywords = {ciljne orijentacije, akademske emocije, stavovi, IKT, tehnologija, pou\v{c}avanje}, isbn = {978-953-361-005-4}, title = {IKT u nastavi i u\v{c}enju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim \v{c}imbenicima}, keyword = {ciljne orijentacije, akademske emocije, stavovi, IKT, tehnologija, pou\v{c}avanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Ron\v{c}evi\'{c} Zubkovi\'{c}, Barbara and Koli\'{c}-Vehovec, Svjetlana and Pahljina-Reini\'{c}, Rosanda}, editor = {Koli\'{c}-Vehovec, S.}, year = {2020}, pages = {169-192}, keywords = {goal orientation, achievement emotions, attitudes, ICT, technology, teaching}, isbn = {978-953-361-005-4}, title = {ICT in classroom and learning: Relation with motivational and emotional factors}, keyword = {goal orientation, achievement emotions, attitudes, ICT, technology, teaching}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font