Pregled bibliografske jedinice broj: 1081474
IKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima
IKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 169-192
CROSBI ID: 1081474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i
emocionalnim čimbenicima
(ICT in classroom and learning: Relation with
motivational and emotional factors)
Autori
Rončević Zubković, Barbara ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Pahljina-Reinić, Rosanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole
Urednik/ci
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2020
Raspon stranica
169-192
ISBN
978-953-361-005-4
Ključne riječi
ciljne orijentacije, akademske emocije, stavovi, IKT, tehnologija, poučavanje
(goal orientation, achievement emotions, attitudes, ICT, technology, teaching)
Sažetak
Cilj je ovoga rada bio ispitati imaju li nastavničke ciljne strukture efekt na stavove nastavnika prema korištenju tehnologije u nastavi, te na percipiranu učestalost korištenja tehnologije u nastavi. Također, ispitano je kakav je učinak ciljnih orijentacija i emocija postignuća o kojima su učenici izvještavali prije uvođenja tehnologije na stavove prema upotrebi IKT-a za nastavu i školu koje učenici izražavaju nakon uvođenja IKT-a. K tome je ispitan i učinak korištenja IKT-a i zadovoljstva korištenjem IKT-a na emocije postignuća učenika, uz kontrolu inicijalnih motivacijskih orijentacija, emocija i korištenja IKT-a. Rezultati pokazuju da inicijalni stavovi nastavnika prema korištenju IKT-a te da početno korištenje IKT-a za aktivnosti povezane sa školom i poučavanjem, kao za poticanje različitih aktivnosti kod učenika u nastavi u velikoj mjeri određuju stavove i korištenje IKT nakon uvođenja projekta e-Škole. Nastavnikovo korištenje IKT-a ima efekte na afektivne i motivacijske ishode kod učenika. Upotreba tehnologije za učenje i nastavu kod učenika tijekom trajanja pilot-projekta e-Škole imala efekt na emocije postignuća i kada se kontroliraju inicijalne ciljne orijentacije i inicijalne emocije, ali i početno korištenje tehnologije. Rezultati također pokazuju da učenici koji su zadovoljniji načinom na koji se koristi tehnologija u školi izvještavaju o većem uživanju i ponosu, a manjoj dosadi, ljutnji i anksioznosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Rosanda Pahljina-Reinić
(autor)
Svjetlana Kolić-Vehovec
(autor)
Barbara Rončević Zubković
(autor)