Pregled bibliografske jedinice broj: 1081461
Intenzitet sagorijevanja na poslu između učitelja redovne osnovne škole i škole s posebnim potrebama
Intenzitet sagorijevanja na poslu između učitelja redovne osnovne škole i škole s posebnim potrebama // 28. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske / Babić, Vesna (ur.).
Zadar, Hrvatska, 2019. str. 190-195 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1081461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Intenzitet sagorijevanja na poslu između učitelja
redovne osnovne škole i škole s posebnim potrebama
(Burnout intensity at work between regular primary
school teachers and school with special needs)
Autori
Fudurić, Martina ; Gladović, Neven ; Leško, Luka ; Francetić, Domagoj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
28. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
/ Babić, Vesna - , 2019, 190-195
ISBN
978-953-7965-12-9
Skup
Odgovor kineziologije na suvremeni način života
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.06.2019. - 29.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sagorijevanje, posao, učitelji, škola
(burnout, job, teachers, school)
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je istražiti prisutnost i intenzitet sindroma izgaranja na poslu u učiteljica dviju Osnovnih škola na području Zagreba (Osnovne škole Josipa Juraja Strossmayera koja radi po redovnom planu i programu s učenicima bez teškoća u razvoju i Osnovne škole Nad Lipom koja radi po posebnom planu i programu s učenicima s teškoćama u razvoju). Specifičan je cilj bio ispitati postoje li statistički značajne razlike između ispitanica u stupnju sagorijevanja s obzirom na duljinu radnog staža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb