Pregled bibliografske jedinice broj: 1081268
Uloga ekonomije dijeljenja u promjeni transportnog ponašanja potrošača
Uloga ekonomije dijeljenja u promjeni transportnog ponašanja potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1081268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga ekonomije dijeljenja u promjeni transportnog
ponašanja potrošača
(The role of sharing economy in changing consumer
transport behavior)
Autori
Babić, Anđela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2020
Stranica
49
Mentor
Dora Naletina
Ključne riječi
ekonomija dijeljenja, transport, ekonomičnost, poslovni model
(sharing economy, transport, economy, business model)
Sažetak
Ekonomija dijeljenja je vrlo inovativan poslovni model čija je usmjerenost postavljena prema ostvarenju mogućnosti zajedničke potrošnje za određeno dobro na temelju digitalnih platformi. Naglašava se kako su suvremene tehnologije te koje su omogućile kreaciju novih poslovnih modela. Ekonomija dijeljenja stoga se postavlja u usku vezu s konceptom kolaborativne potrošnje, tj. potrošnjom kojom je omogućeno korištenje roba te usluga putem dijeljenja. U segmentu transporta koriste se upravo usluge dijeljenja koje su na prostorima Republike Hrvatske najpoznatije pod nazivom Uber i Bolt. Putem istraživanja utvrđena je upoznatost s pojmom ekonomije dijeljenja, kao i korištenjem usluga dijeljenja. Ono što se konkretno smatra najvažnijim je zapravo ekonomičnost, brzina usluge te dostupnost. Svrha ovog rada je ukazati na važnost ekonomije dijeljenja u životu današnjeg čovjeka te njegovom transportnom ponašanju. Cilj rada usmjeren je na istraživanje uporabe ekonomije dijeljenja na području Republike Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija