Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1081254

Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda


Grubiša, Paula
Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1081254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda
(User experience as important evaluation factor of digital product)

Autori
Grubiša, Paula

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2020

Stranica
55

Mentor
Mandić, Lidija

Ključne riječi
korisničko iskustvo ; dizajn digitalnih medija ; UX procesi ; dizajn korisničkog iskustva ; digitalni proizvod
(user experience ; digital design ; UX process ; user experience design ; digital product)

Sažetak
U ovom radu su istraživani procesi i metode dizajniranja korisničkog iskustva i njihova zastupljenost u praksi dizajnera koji rade u hrvatskim tvrtkama na dizajniranju digitalnih proizvoda poput mobilnih aplikacija, web stranica i web aplikacija te različitih platformi i softvera. Kroz individualne intervjue s dizajnerima digitalnih proizvoda su se istraživale njihove prakse u procesu stvaranja korisničkih iskustava i preispitivali UX procesi koje struka preporučuje i koji se danas koriste u svijetu. Kroz intervjue se također preispitivala razlika u metodama dizajniranja korisničkih iskustava u različitim firmama i specifičnosti rada na hrvatskom tržištu. Korisničko iskustvo je jedan od glavnih faktora koji odlučuje između digitalnog proizvoda koji nestane s tržišta i onog koji postane unosan i bilježi veliku prodaju. Prilikom razvijanja digitalnih proizvoda i uređaja, mnogi čimbenici odvuku pažnju dizajnera od onih najbitnijih - stvaranja proizvoda namijenjenih krajnjem korisniku. Područje koje se bavi korisničkim iskustvom se bazira isključivo na tom - korisnik je u centru pažnje i glavna svrha proizvoda je da bude kreiran po željama i potrebama samog korisnika kojem je proizvod namijenjen. Ako je digitalni proizvod korisniku jednostavan i intuitivan za korištenje te mu omogućuje da s lakoćom ispuni svoje želje i ciljeve koristeći taj proizvod, možemo reći da proizvod ima dobro dizajnirano korisničko iskustvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Mandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grubiša, Paula
Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Grubiša, P. (2020) 'Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grubi\v{s}a, Paula}, year = {2020}, pages = {55}, keywords = {korisni\v{c}ko iskustvo, dizajn digitalnih medija, UX procesi, dizajn korisni\v{c}kog iskustva, digitalni proizvod}, title = {Korisni\v{c}ko iskustvo kao va\v{z}an faktor vrednovanja digitalnog proizvoda}, keyword = {korisni\v{c}ko iskustvo, dizajn digitalnih medija, UX procesi, dizajn korisni\v{c}kog iskustva, digitalni proizvod}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grubi\v{s}a, Paula}, year = {2020}, pages = {55}, keywords = {user experience, digital design, UX process, user experience design, digital product}, title = {User experience as important evaluation factor of digital product}, keyword = {user experience, digital design, UX process, user experience design, digital product}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font