Pregled bibliografske jedinice broj: 1081160
Međuučenički odnosi i odnos nastavnika i učenika u školama kao pokazatelj kulture organizacije
Međuučenički odnosi i odnos nastavnika i učenika u školama kao pokazatelj kulture organizacije, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1081160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međuučenički odnosi i odnos nastavnika i učenika u
školama kao pokazatelj kulture organizacije
(Inter-student relations and relationship teachers
and students in schools as an indicator of
culture organisations)
Autori
Nikić, Etna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.06
Godina
2020
Stranica
48
Mentor
Zovko, Vatroslav ; Cajner Mraović, Irena
Ključne riječi
organizacijska kultura škole, međuljiudski odnosi, nastavnici, srednje škole
(schools organization culture, interpersonal relations, teachers, high schools)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je proveriti je li moguće koristiti isti instrument u svrhu mjerenja školske klime i organizacijske kulture škole. U tu svrhu korišten je koncept školske klime koji prepoznaje njenih pet dimenzija: priroda odnosa između nastavnika i učenika, priroda odnosa među učenicima, učenička autonomija, postojanje i primjena školskih pravila i izvršavanje školskih obveza. Koncep roganizacijske kulture operacionaliziran je kroz njenih sedam ključnih komponent: solidarnost, kultura povjerenja, tolerancija, suradnja, parcitipativni menadžment, pridržavanje pravila i odgovornost. Istraživanje je provedeno na uzorku 102 srednješkolska nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb